روز جهانی ارتباطات

پیام تبریک مدیرعامل ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل با انتشار پیامی در اینستاگرام، روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را تبریک گفت و از چشم‌انداز آینده این اپراتور خبر داد.

امروز، دوشنبه ۱۷ ماه می میلادی و ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی و همچنین روز ملی ارتباطات و روابط عمومی بود. به همین مناسبت، دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامی خود، این روز را تبریک گفت و پیام خود را به اطلاع کاربران و مشترکان رساند. در ادامه، متن پیام تبریک مدیرعامل ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات را مطالعه می‌کنید:

متن پیام مدیرعامل ایرانسل در روز جهانی ارتباطات

روز ۱۷ ماه می میلادی، مصادف با ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نام‌گذاری شده است. با توجه به همه‌گیری جهانی بیماری کووید ۱۹،‌ امسال اتحادیه بین‌المللی ارتباطات دور ITU با شعار «تسریع تحول دیجیتال در دوران چالش‌برانگیز» به استقبال روز جهانی ارتباطات رفته است.

آقای هولین ژائو، دبیر کل ITU در پیام خود به همین مناسبت خواستار متحد کردن جهان در پی تحول دیجیتال در همه زمینه‌ها شده و این روز را فرصتی برای تقویت استراتژی‌های ملی در زمینه توسعه ICT، اجرای سیاست‌های هوشمندانه و اقدامات موثر برای تشویق سرمایه‌گذاری در فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهارت‌های دیجیتال و ارتقای خدمات با فناوری‌ّهای جدید، از هوش مصنوعی گرفته تا 5G با سهمی مهم در اقتصاد دیجیتال دانسته است.

شیوع بیماری کرونا موجب افزایش بی سابقه تقاضا برای خدمات ارتباطی و دیجیتالی شد و سنگینی وظیفه خادمان ارتباطی ملت را دوچندان کرد. از طرفی، توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، همه ما را به دوران «سبک زندگی دیجیتال» سوق داده که عمدتا بر رفاه مردم و تامین نیازهای متنوع آنها به سریع‌ترین و کارآمدترین روش متمرکز است. ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، مفتخر است که در توسعه سبک زندگی دیجیتال در ایران سهیم بوده است. ما افتخار می‌کنیم که در کنار دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، سهم خود را ایفا کنیم تا این فناوری را به حداکثر توانایی خود ارتقا دهیم.

ایرانسل با آغاز شیوع کرونا در سال ۱۳۹۸ و نیز طی سال کرونایی ۱۳۹۹ تاکنون، با انجام اقدامات متعدد و فراهم کردن بستر ارتباطی لازم برای ارتباطات فردی، سازمانی، آموزشی، خدماتی و… و نیز با پیشتازی و یکه‌تازی هشت ماهه در راه‌اندازی نسل پنجم تلفن همراه در ایران، تلاش کرده تا وظیفه خود در کمک به حفظ ارتباطات در دوران کرونا را به نحو احسن انجام داده و سهم خود را برای توسعه بیش از پیش خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در اقتصاد دیجیتال به انجام رساند.

با توجه به سرعت تحولات در دنیای امروز ارتباطات و تلکام، ایرانسل مطالعات نسل ششم تلفن همراه یا 6G را نیز آغاز کرده و با افتخار اعلام می‌کنم که ما اکنون با فراهم کردن امکان فعالیت برای دانشمندان و کارشناسان خود، یک جهش رو به جلو انجام داده‌ایم تا آنها فراتر از حد معمول بی‌اندیشند و ایده‌های پیشگامانه خود را به اشتراک بگذارند تا در چشم‌اندازهای آینده به این ایده‌ها جامه عمل پوشانده شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*