کیا K9 مدل 2022

کیا K9 مدل 2022 فیس لیفت با تغییرات بزرگ معرفی شد

کیا K9 مدل 2022 فیس لیفت معرفی شد. این خودروساز کره‌ای برای مدل جدید سدان پرچمدار خود تغییرات ظاهری بزرگی را در نظر گرفت. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت کیا در در اوایل سال 2021 میلادی اعلام کرد قصد دارد سدان‌های کادنزا و K900 را به دلیل تقاضای پایین دیگر در بازار آمریکا عرضه نکند، اما این خودروها همچنان در سایر بازارها عرضه می‌شود. در همین راستا کیا پس از عرضه سدان کاملا جدید K8 به جای کادنزا اکنون تصمیم گرفت مدل فیس لیفت جدیدی را برای K900 در نظر بگیرد. گفتنی است کیا K900 با نام K9 در کره جنوبی عرضه می‌شود و اکنون در مدل فیس لیفت خود تغییرات ظاهری متعددی را تجربه کرده است.

مشخصات کیا K9 مدل 2022 فیس لیفت

کیا K9 مدل 2022

در حال حاضر فقط دو تصویر از کیا K9 مدل 2022 فیس لیفت منتشر شده است، اما همین دو تصویر برای دیدن چهره جدید این سدان پرچمدار کره‌ای کافی است. طبق تصاویر منتشر شده، در نمای جلو کیا K9 شاهد چراغ‌های جدیدی هستیم که اکنون نسبت به قبل باریک‌تر شده‌اند. طراحان درون جلوپنجره نیز از الگوی V شکلی استفاده کردند و این جلوپنجره برای متصل شدن به چراغ‌ها اکنون عریض‌تر از قبل شده است. طراحان با بازطراحی سپر توانستند در نمای جلوی این سدان چهره کاملا جدیدی را به وجود آوردند.

کیا K9 مدل 2022

در بخش عقب طراحان در فرم کلی چراغ‌ها تغییراتی ایجاد نکردند، اما اکنون یک نوار LED این چراغ‌ها را به یکدیگر متصل کرده و همچنین طراحان جای نصب پلاک را نیز از روی در صندوق به روی سپر تغییر داده‌اند. نمای بیرونی با رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید و لوگوی جدید کیا تکمیل شده است. طراحان برای کابین نیز تغییراتی را در نظر گرفتند. گفتنی است فقط 3 سال از عمر نسل فعلی K9 می‌گذرد، اما برندهای کره‌ای برای تازه نگه داشتن سبد محصولات خود و رقابت با برندهای آلمانی و ژاپنی معمولا چرخه عمر محصولات خود را کوتاه می‌کنند.

شرکت کیا به دنبال تغییر نام محصولات جدید خود است و در نام آنها از حرف و عدد استفاده می‌کند. از این رو این سوال مطرح می‌شود که آیا نام فیس لیفت سدان پرچمدار کیا در بازارهایی که با نام K900 و کوریس به فروش می‌رسد به K9 تغییر پیدا کند یا خیر؟ به احتمال زیاد کیا طی هفته‌های آتی که قرار است مشخصات کامل کیا K9 مدل 2020  را اعلام کند، به این پرسش پاسخ خواهد داد. گفتنی است در شرایطی که مشتریان به سمت خودروهای کراس اوور سوق پیدا کردند و استقبال کمی از سدان‌ها می‌شود، شرکت کیا همچنان روی فیس‌لیفت‌ها و نسل‌های جدید سدان‌های خود سرمایه‌گذاری می‌کند و نسبت به این بخش تعهد دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*