کیتون V60

کارمانیا از همکاری با برند چینی Keyton و تولید کیتون V60 و کیتون EX80 خبر داد

کارمانیا با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز همکاری با برند چینی Keyton خبر داد. شرکت کارمانیا طی این همکاری دو محصول کیتون V60 و کیتون EX80 را به تولید خواهد رساند.

شرکت کارمانیا به صورت رسمی از آغاز همکاری با برند چینی Keyton خبر داد. کیتون یک برند از زیرمجموعه‌های اف جی موتور چین شناخته می‌شود و فعالیت اصلی آن در حوزه خودروهای تجاری و ون است. در همین راستا شرکت کارمانیا قصد دارد دو خودرو کیتون V60 و کیتون EX80 را در سگمنت MPV برای بازار ایران به تولید برساند.

جزئیات تولید کیتون V60 و کیتون EX80 توسط کارمانیا

کیتون V60

شرکت کارمانیا با اعلام تولید دو محصول کیتون در ایران اطلاعیه‌ای را نیز به شرح زیر منتشر کرد:

ضمن عرض تقدیر و تشکر از بردباری و همراهی شما بزرگواران در فرآیند تحقق ایفای تعهدات معوق خودروسازی کارمانیا، به اطلاع می‌رساند پیرو اطلاعیه قبلی شرکت مبنی بر معرفی برند و محصولات آتی تا پایان اردیبهشت ماه 1400، اکنون اطلاعات تکمیلی این مهم را به استحضار مشتریان می‌رساند.

خودروسازی کارمانیا با توجه به اصل مشتری‌مداری و ایجاد رقابت سالم، به منظور تکمیل سبد محصولات و معرفی برندهای جدید در نظر گرفته شده برای  ایفای تعهدات معوق و برنامه‌های فروش آتی خود به صورت همزمان، در طول این مدت اقدام به رایزنی با برندهای معتبر کرده که هم‌اکنون عقد قرارداد رسمی به عنوان نماینده انحصاری با برند کیتون موتور (Keyton Motor) برای شرکت خودروسازی کارمانیا نهایی شده است. برند کیتون موتور یکی از زیرمجموعه های گروه خودروسازی فوجیان (Fujian) محسوب می‌شود. این گروه خودروسازی، تولید ون‌های مرسدس بنز، محصولات میتسوبیشی، کینگ لانگ و … را در کارنامه خود دارد.

جزئیات برنامه‌ریزی و چگونگی تبدیل قراردادها، ارسال دعوتنامه‌ها، زمان‌بندی فرآیند به‌روزرسانی معوقات از طریق اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. براروان بچرخ تا بچرخیم
    بعد چهار سال تلافی تا چهل هم دنبالتونیم.

  2. خدا لعنت کنه کارمانیارو که سه ساله مارو الاف کرده هر از گاهی یه دروغی میگه این ون چیه رونمایی کرده !!!