تصاویر جدید ایران خودرو تارا

تصاویر جدید ایران خودرو تارا به صورت رسمی منتشر شد

گروه صنعتی ایران خودرو تصاویر جدید ایران خودرو تارا را به صورت رسمی در وب‌سایت خود منتشر شد. این سدان جدید به زودی روانه بازار خواهد شد.

تارا به عنوان سدان جدید ایران خودرو محسوب می‌شود که در کلاس فنی سدان‌های متوسط و اقتصادی قرار داشته و با نشان ملی وارد خطوط تولید این خودروساز بزرگ کشور شده است. ایران خودرو به واسطه قراردادهای برجامی با پژو، در طراحی این سدان ملی از پلتفرم PF1 گروه PSA و سازه پژو ۳۰۱ استفاده کرده است. به همین دلیل در بخش‌های مختلفی از ایران خودرو شاهد شباهت‌هایی با پژو ۳۰۱ فیس لیفت سفارش بازار ایران هستیم.

تصاویر جدید ایران خودرو تارا

ایران خودرو تارا دنده‌ای از یک موتور TU5 پلاس بهره می‌برد که این موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی به زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌های ورودی و پمپ روغن متغیر مجهز شده و به واسطه تغییرات ساختاری در سیستم پاشش سوخت، اتصالات و سر سیلندر می‌تواند قدرتی برابر با 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن‌متر را به تولید برساند. گیربکس 5 سرعت دستی BE4 که در کارخانه نیرو محرکه به تولید می‌رسد وظیفه انتقال نیروی موتور به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

تصاویر جدید ایران خودرو تارا

از امکانات محصول جدید ایران خودرو می‌توان به سنسور باد تایر، تریم داخلی پارچه، رینگ فولادی ۱۵ اینچی با طرح اسپرت، سنسور پارک عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر دیجیتال، چراغ روشنایی روز، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی، ترمز ABS ، EBD و BA، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی و دو کیسه هوا اشاره کرد.

تصاویر جدید ایران خودرو تارا

در ادامه تصاویر جدید ایران خودرو تارا که ایران خودرو در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده است را مشاهده می‌کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*