بازی GTA 6

بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد

طبق گزارشات مالی شرکت Take-Two، به‌نظر می‌رسد که جدیدترین قسمت از سری جی تی ای با عنوان بازی GTA 6، قرار نیست در سال ۲۰۲۱ منتشر شود.

اگر گفته‌های اخیر شرکت Take-Two در طی دیدار با سهام‌داران حقیقت داشته باشد، به احتمال زیاد خبری از انتشار بازی GTA 6 در سال جاری نخواهد بود. این ناشر آمریکایی قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۱، ۲۱ بازی جدید را روانه بازار کند. عددی شگفت‌انگیز و تا حدودی عجیب که می‌تواند طرفداران را به وجد بیاورد؛ به‌هرحال سرنخ‌ها و جزئیات جدید، نشان می‌دهند که جی تی ای ۶ در میان این عناوین حضور ندارد.

اگر نگاهی به گزارشات مالی و برنامه‌های پیش‌رو شرکت Take-Two داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که احتمال انتشار بازی GTA 6 در سال جاری بسیار کم است. در فهرست آثار در حال توسعه این ناشر موفق و نام‌آشنا، عناوین مختلفی حضور دارد. از بازی WWE 2K22 و نسخه جدید NBA 2K که امسال عرضه خواهند شد تا آی‌پی‌های جدید و دنباله‌ بازی‌های AAA که برخی‌شان به سال‌های بعد تعلق دارند. با توجه به این موارد، احتمالاً ششمین شماره از فرنچایز محبوب جی تی ای که بازی GTA 6 نام دارد نیز برای انتشار در سال یا سال‌های آینده برنامه‌ریزی شده است؛ زیرا اگر قرار بود چنین اثر پرطرفداری در سال ۲۰۲۱ عرضه شود، قطعاً Take-Two بر روی آن مانور بیشتری می‌داد.

این ناشر آمریکایی طی جلسه‌اش با سهام‌داران اظهار داشت که علاوه‌بر انتشار ۲۱ بازی جدید تا پایان سال مالی، ۱۹ عنوان دیگر را برای عرضه در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ میلادی در نظر دارد. هفت مورد از این بازی‌ها، شبیه‌سازهای ورزشی هستند و چهار موردشان نیز آثار رایگان یا فری تو پلی (Free-to-Play) خواهند بود. طبق این اطلاعات، می‌توانیم حضور بازی GTA 6 را در باقی عناوین این فهرست محتمل بدانیم؛ هرچند هنوز جزئیات چندانی از روند توسعه و مراحل ساخت بازی در اختیار نیست.

شرکت Take-Two علاوه‌بر اطلاعات جدید راجع‌به بازی GTA 6 و پروژه‌های آینده‌اش، از به‌روزرسانی‌های نسخه آنلاین بازی GTA و Read Dead که در تابستان امسال منتشر می‌شوند نیز خبر داد. انتشار بازی GTA 5 و نسخه آنلاین‌اش برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی‌ استیشن ۵ نیز جزو داغ‌ترین اخبار این روزها بوده است.

باید منتظر اطلاعات بیشتری از طرف استودیو را‌ک‌استار و ناشر بازی GTA 6 یعنی شرکت Take-Two، درباره روند ساخت و تاریخ عرضه‌ بازی بمانیم. مشخصاً این عنوان موردانتظار در سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد اما جزئی‌ترین خبرها و یا حتی شایعات نیز، می‌توانند طرفداران را شگفت‌زده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*