همراه اول و بانک تجارت

همراه اول و بانک تجارت برای گسترش بانکداری نوین تفاهم‌نامه امضا کردند

همراه اول و بانک تجارت صبح روز شنبه 1 خرداد 1400 برای توسعه مباحث نوین مالی و بانکی تفاهم‌نامه امضا کردند.

صبح روز شنبه 1 خرداد 1400 جلسه امضای تفاهم‌نامه همراه اول و بانک تجارت در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد که در این جلسه مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول و رضا دولت آبادی، مدیرعامل بانک تجارت حضور داشتند. همراه اول و بانک تجارت بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترکی را در حوزه‌های فنی و کسب‌وکار با هدف افزایش سطح تعاملات تجاری و هم افزایی توانمندی‌ها، زیرساخت و شبکه ذی‌نفعان و مشتریان طرفین به انجام خواهند رساند.

جزئیات همکاری همراه اول و بانک تجارت

بانک تجارت و همراه اول بر اساس این تفاهم‌نامه برای گسترش بانکداری نوین تعهد کردند خط اعتباری برای اعطای تسهیلات خرد، احراز هویت و امضای دیجیتال، خدمات بانکداری باز، خدمات استارتاپ‌ها و فین تک‌های زیرمجموعه بانک، ارائه خدمت درگاه پرداخت، ارائه خدمات کیف پول و مواردی از این دست را اختصاص دهند.

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در این مراسم به ظرفیت‌های همراه اول نظیر برخورداری از بالاترین سهم بازار تجاری و 100 میلیون سیم کارت واگذار شده در بازار ارتباطات سیار اشاره کرد و گفت:

این حجم از مشترک و تعاملات مالی آنها، فرصتی را برای انجام اقدامات بسیار خوب با استفاده از ظرفیت‌های بانکی و کیف پول اعتباری فراهم می‌کند. این فرصت در ارتباط با مشترکان دائمی که پایان هر ماه به پرداخت صورتحساب مبادرت می‌ورزند، بیشتر است و همراه اول با در اختیار داشتن بالغ بر 20 میلیون مشترک دائمی، بیشترین تعداد مشترکان پس پرداخت تلفن همراه در کشور را دارد. سیم کارت‌های دائمی همراه اول که در اختیار مردم است دارای ارزش تضمین پرداخت بوده , این فاکتور در حوزه پرداخت‌های خرد بسیار کارا است؛ اما تنها کاری که تاکنون اپراتور در مورد آن انجام داده، احتساب آن برای جلوگیری از قطع یا یکطرفه شدن تا سقف میزان این اعتبار بوده است.

مدیر عامل همراه اول در ادامه بیان کرد در حال حاضر به واسطه این تفاهم‌نامه قصد داریم این فاکتور ارزشی را وارد حوزه بانکی کنیم تا با این اعتبار بتوان کارهای دیگری از جمله انجام خریدهای خرد در طول یک دوره صورتحساب تلفن همراه و پرداخت نهایی را همزمان با پرداخت صورتحساب تلفن همراه به انجام رساند. وی افزود امیدواریم با این اقدام، قدم بزرگی برای ارائه سرویس‌های متنوع به مردم برداریم.

رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل بانک تجارت نیز با اعلام اینکه این تفاهم‌نامه گامی برای توسعه خدمات بانکداری نوین و بهره‌برداری از کیف پول الکترونیکی است گفت این اقدام در خصوص مشتری‌های خرد بسیار تأثیرگذار خواهد بود و می‌تواند بخش تقاضا را به شکل واقعی تحریک کند و باعث رونق چرخه تولید شود. از سایر موارد این تفاهم‌نامه می‌توان به توثیق امتیاز سیم کارت و تخصیص تسهیلات به پشتوانه آن، ارائه خدمات متقابل در اپلیکیشن‌های طرفین و مشارکت در توسعه کسب‌وکارهای مشترک به صورت مستقیم یا از طریق شرکت‌های زیرمجموعه اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*