دوربین آیفون 12 پرو مکس

تماشا کنید: سامسونگ در تبلیغی دوربین آیفون 12 پرو مکس را به سخره گرفت

سامسونگ در جدیدترین تبلیغ خود، به مقایسه دوربین گلکسی اس 21 اولترا و دوربین آیفون 12 پرو مکس پرداخته و محصول اپل را به سخره گرفته است.

سامسونگ در جدیدترین آگهی تبلیغاتی خود، به مقایسه دوربین‌های Galaxy S21 Ultra 5G و iPhone 12 Pro Max پرداخته است. این شرکت دو ویدیو منتشر کرده است که دوربین آیفون 12 پرو مکس را مسخره می‌کند.

در نخستین ویدیو، دو تصویر از یک ساندویچ به نمایش درآمده است. تصویر بالایی متعلق به دوربین گوشی گلکسی اس 21 اولترا بوده و دومی برای آیفون 12 پرو مکس است. سامسونگ در این ویدیو یادآوری می‌کند که دوربین محصولش جزییاتی واضح را ارائه می‌دهد چیزی که در محصول رقیب نمی‌بینیم. این ویدیو را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دومین ویدیوی تبلیغاتی اما، قابلیت‌ تله فوتو هر دو گوشی را به تصویر کشیده است. براساس ویدیویی که سامسونگ منتشر کرده است، می‌توانیم به سادگی تفاوت میان بزرگ نمایی 100 برابری دیجیتال گلکسی اس 21 اولترا و حداکثر بزرگنمایی دیجیتال 12 برابری در آیفون 12 پرو مکس را ببینیم. در ویدیو، تصویر بالایی متعلق به زوم 100 برابری گوشی سامسونگ است و تصویر پایینی متعلق به آیفون است. در پایان این ویدیو نیز سامسونگ فریم نهایی ثبت شده توسط دو گوشی را به نمایش گذاشته و برای محصول اپل پرسیده است آیا چنین زومی کافی است؟

 

البته این ویدیوهای تبلیغاتی به اندازه برخی از حملات قبلی سامسونگ به اپل، هوشمندانه نبوده است چرا که برای مقایسه این دو دستگاه، مقایسه‌های مهم‌تری صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که هردو گوشی Galaxy S21 Ultra 5G و Apple iPhone 12 Pro Max در میان برترین گوشی‌های امسال قرار دارند.