کیبورد تریو ۵۰۰

کیبورد هوشمند سامسونگ تریو ۵۰۰ با قیمت 44 دلار عرضه شد

کیبورد هوشمند سامسونگ تریو ۵۰۰ رسما در کره جنوبی عرضه شد. این صفحه کلید وایرلس به‌زودی در سبد فروشگاه‌های جهانی هم قرار می‌گیرد.

سامسونگ در ماه گذشته، نام کیبورد تریو ۵۰۰ (Trio 500) را در وبسایت خود درج کرده بود. در آن زمان حدس و گمان‌هایی در خصوص احتمال رونمایی از این کیبورد در کنار سری گلکسی بوک وجود داشت؛ این اتفاق رخ نداد، اما غول کره‌ایی به‌تازگی تصاویر جدیدی از این کیبورد هوشمند منتشر کرده است.

کیبورد تریو ۵۰۰

کیبورد تریو ۵۰۰

مقصود از به‌ وجودآوردن کیبوردهای وایرلس هوشمند، ارائه راه‌حل کارآمدی برای افزایش عملکرد و حمل است. کیبورد تریو ۵۰۰ سامسونگ، هوشمند و جمع‌و‌جور بوده و هم‌چون یک گوشی، به‌راحتی قابل‌حمل است.(بسیاری از این دست کیبوردها به عنوان کیبوردهای مسافراتی یاد می‌کنند) قیمتی که سامسونگ برای این کیبورد در نظر گرفته، منطقی و مقرون به صرفه است و به گفته سامسونگ، قابلیت اتصال به بسیاری از دستگاه‌های هوشمند سازگار دیگر را دارد.

نکته برجسته مهم در خصوص کیبورد تریو ۵۰۰ سامسونگ قابلیت اتصال این کیبورد به ۳ دستگاه از طریق بلوتوث است، و برای هر یک از دستگاه‌های متصل شده، می‌توان با فشار دادن برخی از کلید‌های میان‌بر مرسوم به شورت‌کات (Shortcut) برنامه‌های بیشتر استفاده شده را باز کرد. دستگاه‌های سازگاری که قابلیت اتصال به این کیبورد هوشمند را دارند شامل گوشی، تبلت و گجت‌های مشابه است. هم‌چنین می‌توان با فشار دادن کلید اختصاصی بلوتوث کیبورد، به دستگاه‌های مختلف متصل شده، سوئیچ کرد.کیبورد Trio 500 Samsung

کیبورد تریو ۵۰۰ سامسونگ قابلیت اتصال به سایر دستگاه‌های هوشمند از طریق برنامه «سامسونگ DeX» را داراست. بنابراین با اتصال دستگاه گلکسی‌ به تلویزیون هوشمند، می‌توان از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر برای افزایش تجربه کاربری بهره برد.

سامسونگ هم‌اکنون فروش کیبورد تریو ۵۰۰  را در دو رنگ سفید و سیاه و در فروشگاه‌های خود در سراسر کره جنوبی آغاز کرده است؛ قیمت این کیبورد ۴۹ هزار وون کره معادل ۴۴ دلار ایالات متحده است. شرکت کره‌ایی هم‌چنان برای افرادی که بخواهند از فروشگاه دیجیتالی پلازا سامسونگ (Samsung’s Digital Plaza) و برخی از فروشگاه‌های دیگر کیبورد تریو ۵۰۰ را خریداری کنند، تخفیف ۲۰ درصدی تا انتهای ماه مه (خرداد) در نظر گرفته است. انتظار می‌رود فروش جهانی این کیبورد در روزهای آتی آغاز شود.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*