ثروتمندترین فرد جهان

برنارد آرنو به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شد

برنارد آرنو به دلیل افزایش قیمت سهام برند لویی ویتون توانست با سبقت از جف بزوس و ایلان ماسک به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شود.

برنارد آرنو که به عنوان مدیرعامل برند لویی ویتون شناخته می‌شود با افزایش سهام این شرکت توانست جف بزوس  و ایلان ماسک را پشت سر گذاشته و به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شود. در حال حاضر ثروت برنارد آرنو حدود 186.3 میلیارد دلار برآورد شده است. گفتنی است از زمان شیوع ویروس کرونا بسیاری از ثروتمندان با افزایش بی‌سابقه ثروت خود مواجه شدند؛ برای مثال ایلان ماسک، مدیرعامل گروه تسلا و شرکت اسپیس ایکس توانست طی یک سال ثروت خود را به 147.3 میلیارد دلار برساند و در ردیف سوم ثروتمندترین افراد جهان جای بگیرد. همچنین جف بزوس، مدیرعامل آمازون نیز اکنون با ثروت 186 میلیارد دلار در جایگاه دوم ثروتمندترین افراد جهان جای دارد.

آشنایی با برنارد آرنو ، ثروتمندترین فرد جهان

ثروت برنارد آرنو از ماه مارس سال 2020 تا به امروز به میزان 2 برابر افزایش پیدا کرده است. برند لویی ویتون به عنوان بزرگ‌ترین برند لوکس جهان شناخته می‌شود که زیرمجموعه‌های آن نظیر مویه، هنسی، فندی، دیور و جیوانچی نیز بسیار معروف هستند. برند لویی ویتون در سه ماهه اول سال 2021 در بازار چین به درآمد بیش از 17 میلیارد دلار دست پیدا کرده که این درآمد نسبت به سه ماهه سال 2020 بیش از 32 درصد افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر لویی ویتون به عنوان یک برند 320 میلیارد دلاری شناخته می‌شود.

ثروتمندترین فرد جهان در شهر روبه واقع در شمال فرانسه به دنیا آمد. وی در مدرسه پلی تکنیک پاریس در رشته مهندسی به تحصیل پرداخت؛ مدرسه‌ای که 3 رئیس جمهور و 3 برنده جایزه نوبل فرانسوی در این مدرسه تحصیلات خود را گذرانده‌اند. آرنو که در شهر پاریس زندگی می‌کند به نگهداری از مجموعه نفیسی از آثار هنری نیز مشغول بوده و در میان این مجموعه هنری آثاری از پابلو پیکاسو و مائوریسیو کاتلان نیز به چشم می‌خورد. برنارد آرنو در فرانسه دارای چندین ملک بوده و خانه وی در بورلی هیلز کالیفرنیا حدود 96.4 میلیون دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه