سریال گیم آو ترونز

اسپین‌آف سریال گیم آو ترونز نویسنده خود را پیدا کرد

یکی از پیش‌درآمدهای سریال گیم آو ترونز که ده هزار کشتی نام دارد، به‌تازگی آماندا سگل را به‌عنوان نویسنده سناریو خود معرفی کرده است.

به گزارش ورایتی، آماندا سگل که پیش از این هم در پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی حضور داشته، نویسندگی سریال ده هزار کشتی – Ten Thousands Ships را بر عهده خواهد داشت. این اسپین‌آف به‌عنوان یکی از جدیدترین محصولات شبکه اچ بی او با محوریت سریال گیم آو ترونز شناخته می‌شود. این مجموعه قرار است ماجراهای پرنسس نایمریا را دنبال کند؛ بعد از سفر به دورن (Dorne) و ازدواج با لرد مورس مارتل.

در کارنامه کاری‌ آماندا سگل، سریال‌های جذابی مانند Person of Interest، The Mist و Helstrom دیده می‌شود که علاوه‌بر نگارش فیلمنامه اکثرشان، در پروسه تولیدشان هم دخیل بوده و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز فعالیت می‌کرده است.

شبکه اچ بی او برنامه‌های زیادی را برای سریال گیم آو ترونز در نظر دارد که تولید و پخش اسپین‌آف‌های مختلف یکی از مهم‌ترین آن‌هاست. یکی دیگر از این پروژه‌های موردانتظار، سریال The 9 Voyages نام دارد که با محوریت سفرهای لرد کورلیس ولاریون معروف به مار دریایی، ساخته خواهد شد. لرد کورلیس مشهورترین ماجراجو دریایی در وستروس است و خانه‌اش حتی از محل زندگی لنیسترها هم مجلل‌تر به‌نظر می‌رسد.

یکی دیگر از اسپین‌آف‌های مورد انتظار سریال گیم آوترونز، خاندان اژدها – House of the Dragon نام دارد که به‌تازگی پروسه تولید و فیلمبرداری را آغاز کرده است. مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، پدی کانسیداین و… در این مجموعه نقش‌آفرینی خواهند گرد.   پیش از این، ورایتی راجع‌به ساخت سریالی بر اساس رمان جرج آر. آر. مارتین با عنوان Tales of Dunk and Egg و همچنین تولید یک انیمیشن از دنیای سریال گیم آو ترونز صحبت کرده بود. تاکنون به غیر از سریال ده هزار کشتی و The 9 Voyages که توسط برونو هلر نوشته خواهد شد، تمام پروژه‌ها و قسمت‌های فرعی بدون نویسنده مانده‌اند.

باید ببینیم با توجه به اضافه شدن آماندا سگل به پروژه، داستان سریال ده هزار کشتی به چه گونه‌ای پیش خواهد رفت. هنوز برای اظهار نظر بسیار زود است اما به‌نظر می‌رسد تولیدات جدید شبکه اچ بی او، می‌توانند نظر طرفداران سریال گیم آو ترونز را جلب کنند و به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*