گوشی نوبیا RedMagic 6R

گوشی نوبیا RedMagic 6R در قامت یک پرچمدار و با قیمت اقتصادی معرفی شد

گوشی گیمینگ نوبیا RedMagic 6R با قیمت اقتصادی و ویژگی‌هایی از جمله نمایشگر ۱۴۴ هرتزی، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و دکمه‌های فیزیکی معرفی شد.

کمپانی نوبیا چند هفته پیش از دو گوشی گیمینگ رد مجیک ۶ و رد مجیک ۶ پرو رونمایی کرد. اکنون این برند از یک گوشی گیمینگ جدید به نام نوبیا RedMagic 6R رونمایی کرده است. قیمت پایه این گوشی حدود ۴۲۳ دلار اعلام شده، در حالی که بسیاری از ویژگی‌های آن مشابه پرچمداران بزرگ است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به نمایشگر ۱۴۴ هرتزی، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم و فناوری شارژ بسیار سریع ۵۵ وات اشاره کرد. با این حال به خاطر داشته باشید که مدل 6R به عنوان نسخه اقتصادی رد مجیک ۶ وارد بازار خواهد شد.

نوبیا RedMagic 6R

گوشی نوبیا رد مجیک 6R به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با طراحی حفره‌دار (برای میزبانی از دوربین سلفی) مجهز شده است. این نمایشگر رزولوشن فول اچ دی پلاس برابر با ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰ به ۹، نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمس ۳۶۰ هرتزی، اوج روشنایی ۷۷۰ نیت، پوشش کامل از فضای رنگی DCI-P3، نمایش رنگ‌های ۱۰ بیتی و یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را ارائه می‌کند.

در قلب تپنده این گوشی چینی چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام جای گرفته است که ۶/۸/۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 آن را همراهی می‌کنند. سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری RedMagic OS 4.0 نیز به صورت پیشفرض روی این گوشی گیمینگ اقتصادی نصب است.

گوشی نوبیا RedMagic 6R

گوشی جدید نوبیا انرژی خودش را از یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند که خود آن نیز با توان ۵۵ وات شارژ می‌شود. ظرفیت این باتری در نسخه اصلی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بود و با توان بیشتر ۶۶ وات نیز شارژ می‌شد. مدل رد مجیک ۶ پرو نیز با یک باتری بزرگ‌تر ۵.۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و توان شارژ خارق‌العاده ۱۲۰ وات وارد بازارهای جهانی شده است. در هر صورت، رد مجیک ۶ آر به یک سیستم خنک کننده سه بعدی مجهز است که شامل یک لایه گرافن، یک خنک کننده مایع VC، یک ژل حرارتی، فویل مسی ابر رسانا و همچنین یک قاب میانی فلزی می‌شود.

نوبیا برای گیمرها دکمه‌های شانه‌ای را نیز روی بدنه این گوشی تعبیه کرده که نرخ پاسخگویی بسیار سریع ۸.۳ میلی‌ثانیه‌ای و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۰۰ هرتزی را ارائه می‌کند. خریداران این گوشی همچنین آیتم‌های انحصاری را نیز در بازی‌های Call of Duty ،The End of the World and Moon Knife و Glory of the King دریافت خواهند کرد.

گوشی نوبیا RedMagic 6R به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده که از حالت پرتره سلفی و فیلمبرداری Full HD پشتیبانی می‌کند. دوربین پشتی این گوشی نیز به حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی Sony IMX682، حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق گسترده، دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز است. این سیستم دوربین به موتور NeoVision نیز مجهز است که امکاناتی مثل حالت عکاسی در شب، حالت پرتره، تایم لپس، اسلوموشن و فیلمبرداری 4K را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی گیمینگ اقتصادی نوبیا می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت با شبکه 5G، وای فای ۶، بلوتوث ۵، GPS، فناوری صوتی DTS:X Ultra و درگاه USB-C اشاره کرد. ابعاد این دیوایس ۱۶۳.۰۴ در ۷۵.۳۴ در ۷.۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۶ گرم است. نوبیا ادعا می‌کند این باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی گیمینگ موجود در بازار است. نوبیا این گوشی را در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سفید وارد بازار خواهد کرد.

قیمت گوشی نوبیا RedMagic 6R

پیکربندی حافظهقیمت
۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه۴۲۳ دلار
۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه۴۷۰ دلار
۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه۵۱۷ دلار