رایج‌ترین مشکلات گلکسی اس 20

رایج‌ترین مشکلات گلکسی اس 20 ، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا + راه حل

با بررسی رایج‌ترین مشکلات گلکسی اس 20 سامسونگ – Samsung Galaxy S20 و راه حل‌ها به شما در رفع و جلوگیری از بروز آن‌ها کمک خواهیم کرد.

گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ یکی از گوشی‌های قدرتمندی است که در میان کاربران محبوبیت زیادی دارد. اما این گوشی نیز مانند تمامی گوشی‌های هوشمند با معایب و مسائلی همراه است که در این پست قصد داریم آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. قبل از شروع به خاطر داشته باشید که این موارد کاملا به نحوه استفاده شما بستگی دارند و ممکن است برخی هیچ یک از این مشکلات را ز افراد هیچ یک از این مشکلات را تجربه نکنند.

این موارد مجموعه‌ای از مشکلات احتمالی است که امیدواریم با آن‌ها مواجه نشوید. در واقع بیشتر موارد ذکر شده در این مطلب در بیشتر گوشی‌های هوشمند رخ می‌دهند. اگر شما هم یکی از کاربران این گوشی‌ها هستید بهتر است که رایج‌ترین مشکلات گلکسی اس 20 ، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا را مطالعه کنید.

توجه:مشکلات اشاره شده در این مطلب،‌ بر اساس گزارش‌های کاربران در سراسر جهان تهیه شده و ممکن است برای گوشی شما اتفاق نیفتاده باشند.

فهرست رایج‌ترین مشکلات گلکسی اس 20 ، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا

مشکلات مربوط به حسگر اثر انگشت

اولین مسئله‌ای که از بین مشکلات گلکسی اس 20 می‌توان اشاره کرد، مشکلات مربوط به اسکنر اثر انگشت آن است. همانطور که می‌دانید تمامی مدل‌های گلکسی اس 20 با یک محافظ  صفحه داخلی از جعبه خارج می‌شوند. این لایه پلاستیکی ارزان قیمت باعث بروز مشکل در حسگر اثر انگشت می‌شود و بهتر است که آن را از گوشی خود جدا کنید و یک گلس مناسب و با ‌کیفیت برای گوشی خود تهیه کنید.

پس اگر در مراحل راه اندازی گوشی گلکسی اس 20 خود با مشکل مواجه شدید، گلس از پیش نصب شده را از نمایشگر آن جدا کنید. اگر با مشکلات اسکنر اثر انگشت در این گوشی‌ها مواجه شده‌اید، مجددا تاچ آیدی خود را ثبت کنید. هنگام ثبت نام مطمئن شوید که با جابجایی انگشت تمامی قسمت‌های آن ثبت شده است. اما قبل از اتمام کار، تلفن را با یک دست خود نگه دارید و ببینید که اغلب اوقات چگونه از آن استفاده می‌کنید و بعد چند بار روی اسکنر اثر انگشت ضربه بزنید. این کار اثر انگشت شما را در زاویه‌ای که بیشتر اوقات از آن استفاده می‌کنید به شما نشان می‌دهد.

هنگامی که یک مورد اضافه می‌کنید،برای آنکه زاویه درست باشد توصیه می‌شود که دوباره کل مراحل اسکن اثر انگشت خود را دوباره انجام دهید. اثر انگشت‌های ذخیره شده را حذف کنید و  هر دو انگشت شست دست را دوباره ثبت کنید. همچنین می‌توانید برای بهبود نتایج خود، یک انگشت خود را دو بار ثبت کنید. سرانجام چه از محافظ صفحه استفاده کنید چه استفاده نکنید، بهتر است برای بهبود عملکرد اسکنر اثر انگشت از این ترفند استفاده کنید.

مشکلات مربوط به نمایشگر لمسی گلکسی اس 20

یکی دیگر از مشکلات گلکسی اس 20 به نمایشگر لمسی آن مربوط می‌شود. خانواده گوشی گلکسی اس 20 اولترا از نظر سایز تلفن‌های بزرگی هستند. با داشتن صفحه نمایش 6.9 اینچی، ممکن است به صورت تصادفی صفحه آن را لمس کنید یا پنل برنامه‌های Edge را به اشتباه باز کنید. شما می‌توانید با یک تغییر سریع در تنظیمات از این ضربه‌‌های تصادفی جلوگیری کنید. همانطور که اشاره کردیم شما می‌توانید پنل اج را غیرفعال کنید.

  • به تنظیمات بروید و گزینه Display را انتخاب کنید.
  • به پایین صفحه اسکرول کنید و گزینه Accidental Touch Protection را بیابید.
  • آن را فعال کنید.

این امر نه تنها از ضربه ناگهانی به نمایشگر جلوگیری می‌کند، بلکه باعث می‌شود صفحه گوشی شما هنگام قرار دادن آن در جیب، کیف یا مناطق تاریک روشن نشود. اگر صفحه نمایش گوشی شما به صورت مداوم روشن می‌شود، این مورد به ویژگی Lift to Wake مربوط می‌شود که شما می‌توانید آن را از طریق تنظیمات غیرفعال کنید.

فریز شدن و توقف عملکرد گوشی

آیا عملکرد برخی از اپلیکیشن‌های گوشی متوقف یا اصطلاحا فریز شده‌اند؟ ما هنوز گزارشی در رابطه با مشکل عملکرد گوشی گلکسی اس 20 مشاهده نکرده‌ایم. اما این مشکل در گوشی‌های سامسونگ نیز مشاهده شده است و این اولین باری نیست که در مورد این مسئله در رابطه با گوشی های سامسونگ صحبت می‌کنیم.

عملکرد گوشی شما باید عاری از هرگونه نقص یا مشکل باشد، اگر اینگونه نیست و گیر کرده است باید این راه حل را امتحان کنید. اگر هر لحظه عملکرد گوشی گلکسی اس 20 شما متوقف شد، کلید‌های پاور و کاهش صدا را همزمان فشار داده و به مدت 7 الی 8 ثانیه نگه دارید. با این کار گوشی شما خاموش و ری استارت خواهد شد. این کار به هیچ چیزی آسیب نمی‌رساند و باعث می‌شود که گوشی شما ری استارت شود حتی اگر صفحه گوشی سیاه باشد و هیچ واکنشی نشان ندهد. امیدواریم که در به‌روزرسانی‌های بعدی مشکل فریز شدن و توقف عملکرد گوشی برطرف شود.

روشن شدن همیشه نمایشگر

سامسونگ به گوشی گلکسی اس 10 ویژگی lift to wake را اضافه کرد که قطعا شما از این ویژگی در گوشی گلکسی اس 20 نیز استقبال می‌کنید. این ویژگی به گونه‌ای است که هنگام برداشتن گوشی از روی میز صفحه آن به طور خودکار روشن می‌شود. اما برخی از افراد این ویژگی را دوست ندارند و گزارشات نشان می‌دهند که عده‌ی زیادی از این ویژگی شکایت کرده‌اند و گفته‌اند که با بیدار شدن یا روشن شدن صفحه هنگام برداشتن گوشی باتری آن با سرعت بیشتری تخلیه می‌شود.

در اینجا نحوه تغییر و شخصی سازی روشن شدن همیشه نمایشگر یا نحوه غیرفعال کردن گزینه lift to wake را برای شما توضیح داده‌ایم:

برای انجام این کار وارد Settings> Lock screen شوید و روی گزینه Always-On Display‌ ضربه بزنید. در این قسمت می‌توانید همه چیز را شخصی سازی کنید. توصیه می‌شود که همیشه از گزینه always-on display استفاده کنید، زیرا این امر باعث می‌شود تا در مصرف باتری گوشی صرفه جویی شود.

سپس، به تنظیمات بازگردید و به ترتیب روی Advanced Features > Motions and gestures ضربه بزنید و تیک گزینه Lift to Wake را بردارید. اگر نمایشگر گوشی گلکسی اس 20 شما در کیف یا جیب هم روشن می‌ماند، می‌توانید گزینه double-tap to wake را غیرفعال کنید.

مشکل گم شدن دکمه اپلیکیشن‌ها

اگر از یک گوشی قدیمی خانواده گلکسی اس به این گوشی مهاجرت کرده‌اید، تعجب نکنید، زیرا هیچ دکمه‌ی فیزیکی، دکمه هوم، حسگر اثر انگشت فیزیکی و حتی دکمه اجرا کننده‌ی اپلیکیشنی روی آن نیست. همه‌ی این موارد در این گوشی حذف شده‌اند و برخی از صاحبان این گوشی از اینکه نمی‌توانند برنامه‌های نصب شده خود را پیدا کنند، گلایه کرده‌اند. برای مشاهده تمامی اپلیکیشن‌های خود باید انگشت خود را روی صفحه به سمت بالا بکشید. اما با این وجود اگر بخواهید می‌توانید این دکمه قدیمی را بازگردانید و به سبک قدیم از آن استفاده کنید.

  • در هر فضای خالی از صفحه نمایش گوشی که می‌‌خواهید را فشار داده و نگه دارید. با این کار یک صفحه ویرایش ظاهر می‌‌شود و گزینه‌های تنظیم یا تصویر زمینه را به شما ارائه می‌دهد.
  • روی گزینه تنظیمات چرخ دنده شکل ضربه بزنید.
  • در تنظیمات گزینه‌ای که Apps Button نام دارد را لمس کرده و گزینه Show apps button‌ را انتخاب کنید.

به این ترتیب شما یک دکمه خواهید داشت که مانند قبل منوی برنامه‌ها را برای شما باز کند.

مشکلات GPS و Wi-Fi  در گلکسی اس 20

از دیگر مشکلات گلکسی اس 20 می‌توان به مشکلات GPS و Wi-Fi اشاره کرد که متاسفانه در گوشی های سامسونگ رایج است. تاکنون شاهد شکایت‌های زیادی در رابطه با عملکرد GPS در گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 بوده‌ایم. امیدواریم که توقف و مشکل GPS در آپدیت های بعدی برطرف شود. در حال حاضر هیچ راه حل قطعی برای حل این مشکل وجود ندارد.

هر بار که یک تلفن جدید روانه بازار می‌شود، شکایات متعددی درباره‌ی مشکلات Wi-Fi‌ آن به گوش می‌رسد. این مشکلات می‌تواند به صورت قطع شدن اتصال، کاهش سرعت و … باشند که این مسائل معمولا به شبکه مربوط می‌شوند و ارتباطی به گوشی شما ندارند. با این حال ما سعی داریم که به شما در رفع این مشکل کمک کنیم.

ما دریافتیم که ابزار SmartSwitch گوشی‌های سامسونگ اغلب مسبب بروز مشکل در Wi-Fi می‌شود. این نرم افزار نام، پسورد و اتصال را برای شما انتقال می‌دهد و گاهی اوقات باعث بروز یک سری مسائل یا مشکل می‌شود. کسانی که در گوشی گلکسی اس 20 با مشکل وای فای روبرو هستند،باید نکات زیر را امتحان کنند.

ابتدا، توصیه می‌شود که شبکه وای فای مورد نظر را Forget کرده و بعد مجددا رمز عبور خود را در گوشی گلکسی اس 20 وارد کنید. برای این کار به تنظیمات گوشی بروید و از آنجا گزینه Connections و بعد wi-Fi را انتخاب کنید. روی نام اینترنت خانگی خود ضربه زده و نگه دارید و از پنجره بازشو گزینه forget ‌را انتخاب کنید. سپس اتصال به وای فای را جستجو کنید، هنگامی که اینترنت خانگی خود را یافتید، رمز عبور آن را وارد کنید تا مشکل برطرف شود.

علاوه بر این، روتر را به مدت 10 ثانیه از پریز برق بکشید تا شروع تازه‌ای داشته باشد. مجددا سیم آن را به برق بزنید و چند ثانیه صبر کنید. سپس گلکسی اس 20 را به وای فای خانگی خود متصل کنید.

در آخر، راه حل دیگری که می‌توانید برای رفع مشکل وای فای امتحان کنید این است که به ترتیب وارد Settings> Connections> WiFi> Advanced Settings شوید و گزینه Wi-Fi sleep را غیرفعال کنید. با این روش مشکل برطرف می‌شود و تمامی اپ ها و سوریس های شما به استفاده از وای فای ادامه می‌دهند و دیگر نیازی نیست که هنگام به‌روزرسانی برنامه‌ها صفحه گوشی را روشن نگه دارید.

مشکل عمر باتری کم گوشی

یکی دیگر از مشکلات گلکسی اس 20 مشکل عمر باتری آن است. با آنکه این گوشی باتری بزرگی دارد، اما از طرفی این گوشی از یک صفحه نمایش بسیار بزرگ نیز بهره برده است. با آنکه عمر بارتی این گوشی فراتر از حد انتظارات بود، اما با این حال بسیاری از کاربران از مشکل عمر باتری آن گله کرده‌اند. بنابراین ممکن است که برخی از کاربران به صورت ناگهانی با تخلیه‌ی سریع باتری گلکسی اس 20 مواجه شوند. بنابراین در اینجا تعدادی راه حل برای آن ارائه کرده‌ایم.

برای حل وضعیت باتری باید وارد Settings > Device Maintenance> Battery> Battery Usage شوید تا بررسی کنید که مشکل از چیست و در واقع چه چیزی باعث استفاده زیاد باتری گوشی شما می‌‌شود. اگر اپلیکیشنی دچار مشکل شده باشد، باتری زیادی را مصرف می‌کند که در بالای این لیست قرار خواهد داشت. هر برنامه یا سرویسی که بیش از حد از باتری گوشی شما استفاده می‌کند را حذف یا مجددا نصب کنید.

در حقیقت، بزرگترین عاملی که باعث تخلیه‌ی سریع باتری گوشی می‌شود، روشنایی بیش از حد صفحه نمایش آن در اکثر مواقع است. اگر اینگونه باشد، باید پاور بانک قابل حمل خود را در هر مکان و زمانی همراه خود داشته باشید.

مشکلات مربوط به دوربین

از بین گوشی های سامسونگ، گوشی گلکسی اس 20 طی چند سال گذشته بیشترین تغییرات و ارتقا را در دوربین خود اعمال کرده است. این تغییرات شامل دوربین 108 مگاپیکسلی، لنز زاویه باز 64 مگاپیکسلی و ضبط ویدیو به صورت 8K است که دوربین آن را شگفت انگیز ساخته است.

با این حال، سامسونگ با داشتن یک فناوری جدید، چند مشکل دارد که سعی می‌کند آن‌ها را رفع کند. برخی از کاربران گوشی‌های گلکسی اس 20 اولترا و گاها اس 20 پلاس با مشکل فوکوس خودکار و تار شدن تصاویر مواجه شده‌اند. خوشبختانه، به نظر می‌رسد که این کمپانی سخت در تلاش است که این مسائل را رفع کند و آن‌ها را در یک به‌روزرسانی بزرگ برطرف سازد.

این تلفن هنوز هم تلفن جدیدی محسوب می‌شود، بنابراین انتظار می‌رود که هر 4-3 ماه در زمینه‌هایی مثل عمر باتری، سرعت عملکرد و دوربین بهبود یابد. در برخی موارد گزارش شده که هنگام چرخش از دوربین پشت به دوربین جلو، عملکرد برنامه دوربین دچار مشکل می‌شود.

اگر مورد دیگری در رابطه با دوربین گوشی خود مشاهده کردید، آن را از طریق نظرات با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید با رفتن به Galaxy Store وارد پروفایل خود شوید و بعد وارد قسمت Update شوید و سپس گزینه Camera ‌را انتخاب کنید. یا می‌توانید وارد دوربین گوشی خود شوید و روی تنظیمات آن ضربه بزنید و گزینه About Camera‌ و بعد از آن گزینه Updates‌ را لمس کنید.

مشکل بلوتوث

در چند سال اخیرا اولین باری است که هنوز شکایات متعددی در رابطه با بلوتوث مشاهده نشده است. فقط ممکن است گاهی هنگام Pair شدن در اتومبیل یا لوازم جانبی این مشکل را تجربه کنید. نرم افزار اندروید 10 (One UI 2.0) سامسونگ عملکرد بلوتوث را بهبود بخشیده و تاکنون مشکلی در رابطه با آن گزارش نشده است. اما گاهی ممکن است این مشکل از اسپیکرهای بلوتوثی، هدفون‌ها یا سایر لوازم جانبی باشد. برای حل این مسئله که یکی از رایج‌ترین مشکلات گلکسی اس 20 است موارد زیر را امتحان کنید.

اگر هنگام برقراری اتصال بلوتوثی نام دیوایسی که قصد اتصال به آن را دارید در لیست جستجو مشاهده می‌کنید اما قادر به اتصال به آن دیوایس نیستید، نگران نباشید، زیرا فقط شما نیستید که با این مشکل مواجه می‌شوید. گاهی اوقات اتصال ضعیف و صدا قطع می‌شود. هنگام بروز هر مشکل بلوتوثی اولین کاری که باید بکنید این است که یک بار بلوتوث گوشی را خاموش کرده و مجددا آن را روشن کنید. این کار در 95 درصد مواقع مشکل را رفع می‌کند. یا می‌توانید بلوتوث دیوایس مورد نظر را از طریق تنظیمات Forget کنید و بعد مجددا آن را جتسجو کرده و به آن متصل شوید.

همچنین کاربران می‌توانند با رفتن به Settings> Apps و یافتن Bluetooth کش آن را پاک کنند. فقط به یاد داشته باشید که با پاک کردن کش بلوتوث نام تمامی دستگاه‌هایی که قبلا با آن‌ها Pair شده‌اید از لیست بلوتوث گوشی شما حذف خواهند شد. اما در عوض با این کار مشکل اتصال بلوتوث گوشی شما به احتمال زیاد برطرف می‌شود. اگر هیچ یک از راه حل‌های فوق موثر واقع نشدند، گوشی خود را ریبوت کنید. این کار تقریبا تمامی مشکلات احتمالی را برطرف می‌کند. پس حتما آن را امتحان کنید.

وجود رطوبت در اسپیکر گوشی گلکسی اس 20

از بین مشکلات گلکسی اس 20 مورد دیگری که به چشم می‌خورد وجود رطوبت در اسپیکر گوشی است. گوشی‌های خانواده گلکسی اس 20 همانند اکثر گوشی‌های گلکسی اخیر، در برابر گرد و غبار و آب مقاوم هستند. این بدان معناست که شما می‌توانید گوشی را در استخر بیندازید. حتی این گوشی زیر دوش آب نیز کار می‌کند، اما انجام این کار توصیه نمی‌شود، زیرا این گوشی از نظر فنی می‌تواند به مدت 30 دقیقه در مقدار یا عمق مشخصی از آب افتاده باشد.

با این حال، اگر اسپیکر گوشی شما خیس شود، جای هیچ نگرانی نیست و هیچ آسیبی به گوشی شما نمی‌رسدف فقط باید اجازه دهید تا خشک شود. سامسونگ برای ایمن نگه داشتن اجزای داخلی دستگاه از یک روکش استفاده می‌کند. سپس چیزی به نام «کشش سطحی» باعث می‌شود که قطرات آب از اسپیکر و پورت USB گوشی دور بمانند.

اگر پس از خیس شدن گوشی صدای موزیک یا اسپیکر آن عجیب و غریب بنظر می‌رسد، باید اجازه دهید تا گوشی به طور کامل خشک شود. یا گوشی را به آرامی روی دست خود بزنید تا مقدار آبی که درون آن است، به راحتی از اسپیکر آن خارج شود. نگران نباشید، اتفاقی برای گوشی شما نخواهد افتاد. اگر گوشی درون آب پر عمقی به مدت طولانی افتاده باشد احتمال دارد که با مشکلاتی مواجه شود.

نکته: تا زمانی که گوشی شما خیس است، آن را به شارژ نزنید. قبل از آنکه گوشی خود را شارژ کنید، اجاره دهید تا پورت شارژ آن کاملا خشک شود.

مشکلات نرم افزاری

اگر بخواهیم راجع به مسائل کوچک و مشکلات احتمالی صحبت کنیم، یک روز کامل زمان می‌برد. زیرا این مسائل کاملا به نحوه استفاده شما از تلفن برمی‌گردد. مسائلی مانند مشکل عملکرد و راه اندازی ایمیل، مشکلات مربوط به جستجو یا گوگل ویس، مسائل مربوط به پیام‌های متنی، یا حتی مشکلات کیبورد کاملا به خود شخص و نحوه استفاده او از گوشی ارتباط دارند و به تنهایی از خود گوشی ناشی نمی‌شوند. برای رفع تمامی مشکلات نرم افزاری گوشی، کافیست که تلفن گلکسی اس 20 خود را ریبوت کنید. این بهترین راه حل موجود برای رفع مشکلات نرم افزاری است. در قسمت زیر نحوه انجام این کار را توضیح داده‌ایم.

پس از بررسی رایج‌ترین مشکلات گلکسی اس 20، اکنون قصد داریم تا نکات مهم دیگری را برای شما توضیح دهیم.

برطرف شدن اغلب مشکلات با ریبوت کردن گلکسی اس 20

قبل از آنکه راه حل نهایی را تست کنیم، بهتر است گوشی خود را ریبوت کنید. در حقیقت، اغلب مشکلات مربوط به گوشی به سرعت با ریبوت کردن دستگاه برطرف می‌شوند. اگر در ارسال پیام متنی، عملکرد دوربین، اتصال وای فای و عملکرد صدای گوشی با مشکل مواجه شدید، آن را ریبوت کنید.

برای این کار، دکمه پاور گوشی را فشار داده و نگه دارید، سپس گزینه ری استارت را لمس کنید. ظرف 1 دقیقه تقریبا تمام مشکلات برطرف خواهند شد. هنگامی که گوشی فردی با مشکل مواجه شد، ابتدا باید از او بپرسیم که آخرین باری که گوشی را ری استارت کرده، چه زمانی بوده است. اگر مدت زمان زیادی گذشته باشد به احتمال زیاد ری استارت کردن گوشی کار ساز خواهد بود.

به تنظیمات گوشی رفته و از آنجا وارد Device Maintenance شوید و روی 3 نقطه گوشه صفحه ضربه بزنید و گزینه Auto Restart را انتخاب کنید. اکنون، ساعت و یک روز از هفته را انتخاب کنید. به این ترتیب تلفن شما هفته‌ای یکبار در ساعت مشخص شده ری استارت می‌شود، بنابراین عملکرد گوشی شما روی بهترین حالت خود باقی می‌ماند. این امر تفاوت عمده‌ای در عملکرد و دوام باتری ایجاد می‌کند. علاوه بر ری استارت شما باید مطمئن شوید که گوشی شما به آخرین نسخه نرم افزاری موجود به‌روزرسانی شده است.

رفع مشکلات بزرگ و عمده گوشی با فکتوری ریست

احتمالا در گوشی گلکسی اس 20 به جز موارد کوچکی که در بالا اشاره کردیم، با مشکلات بزرگی مواجه نمی‌شوید. با این حال، اگر راه حل های فوق به مشکل احتمالی پیش آمده کمکی نکردند، آخرین راه باقی مانده فکتوری ریست کردن گوشی است.

همانطور که گفتیم ، این مورد آخرین راه حل موجود برای رفع مشکلات اساسی است. با این کار تمامی داده‌ها ، برنامه‌ها، پیام‌ها و محتوای کاربر از گوشی پاک می‌شوند. بنابراین این مورد را تنها در موارد بسیار جدی و ضروری انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید که قبل از فکتوری ریست کردن گوشی، بایستی از داده‌ها و اطلاعات موجود در گوشی نسخه پشتیبان تهیه کنید. سپس برای شروع وارد Settings و بعد از آن وارد General Management شوید و گزینه Reset‌را لمس کنید.

این روند کمتر از 10 دقیقه طول خواهد کشید که بعد از آن گوشی شما به حالت تنظیمات کارخانه باز خواهد گشت. در مرحله بعد شما می‌توانید با استفاده از Samsung SmartSwitch، Google Restore یا هر دوی آن‌ها همه برنامه‌ها و تنظیمات خود را بازیابی کنید. باز هم اشاره می‌‌شود که این آخرین راه حل موجود است، اما معمولا با انجام آن هر مشکل اساسی و جزئی رفع خواهد شد.

در نظر داشته باشید که اگر مشکل گوشی شما از طریق راه حل‌های ذکر شده در این مطلب رفع نشد، ممکن است به دلیل ایرادات سخت افزاری باشد. پس در این صورت توصیه می‌کنیم که به یک تعمیرگاه مجاز در نزدیکی خود مراجعه کنید. اگر از راه حل‌های دیگری برای رفع مشکلات گلکسی اس 20 خود استفاده کرده و نتیجه گرفته‌اید، با ما به اشتراک بگذارید. در قسمت نظرات تجربه خود را برای ما بنویسید تا تمامی مشکلات و تجربیات را مورد بررسی قرار داده باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*