فیلم Joker 2

تاد فیلیپس نویسندگی و کارگردانی فیلم Joker 2 را بر عهده خواهد داشت

تاد فیلیپس وظیفه نویسندگی و ساخت فیلم جوکر را بر عهده داشت و احتمالاً دوباره به‌عنوان کارگردان و فیلمنامه‌نویس، به فیلم Joker 2 خواهد پیوست.

طبق جدیدترین گزارشات به‌دست آمده، به‌نظر می‌رسد که تاد فیلیپس نویسنده فیلم Joker 2 خواهد بود. فیلم جوکر در سال ۲۰۱۹ اکران شد و با بازی درخشان واکین فینیکس در نقش آرتور فلک (جوکر) توانست نظر مخاطبین و منتقدان را به‌ خود جلب کند. این عنوان تحسین‌شده موفق به دریافت چندین جایزه بزرگ سینمایی از جمله اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی برای واکین فینیکس شد. حالا به‌نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر نمی‌خواهد به ترکیب برنده این فیلم دست بزند زیرا قصد دارد تاد فیلیپس را به‌عنوان نویسنده و کارگردان، به پروسه تولید بازگرداند.

فیلم Joker 2

فیلم اول جوکر که به‌طور مشترک توسط اسکات سیلور و تاد فیلیپس نوشته شده بود، یک داستان کلاسیک هالیوودی را با ادای دین و احترام به فیلم‌هایی مانند «راننده تاکسی» از مارتین اسکورسیزی، خصوصاً در مبحث خشونت و وجوه تاریک شخصیت اصلی روایت می‌کرد. فیلم جوکر به‌عنوان یک اثر مستقل و خارج از جهان سینمایی دی‌سی ساخته شد و همین موضوع، تفاوت‌های بسیاری را میان جوکر و تولیدات DC در زمینه سبک، ساختار و رده‌بندی سنی به‌وجود آورد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم فیلم Joker 2 چه رویه‌ای را دنبال می‌کند و از چه ویژگی‌هایی برخوردار خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

فیلم جوکر ۲ در حال ساخت است

به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلمنامه فیلم Joker 2 توسط تاد فیلیپس نوشته خواهد شد. هنوز خبری از حضور اسکات سیلور در این پروژه نیست اما بازگشت فیلیپس به‌عنوان نویسنده، احتمال قرار گرفتن او در پشت دوربین را نیز تقویت کرده است. کمپانی برادران وارنر در سال گذشته، تعداد زیادی از پروژه‌های جدید و نسبتاً مستقل از جهان سینمایی دی‌سی را معرفی کرد. باید ببینیم در آینده برای ماجراهای منحصربه‌فرد جوکر چه برنامه‌هایی خواهد داشت.

فیلم Joker 2

اگر جزو طرفداران سرسخت شخصیت جوکر هستید و برای انتشار فیلم Joker 2 لحظه‌شماری می‌کنید، به احتمال زیاد از حواشی قسمت اول خبر دارید. فیلم جوکر موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای را کسب کرد اما جنجال‌های متعددی را نیز در پی داشت. داستان دلسوزانه آرتور فلک روان‌رنجور که پس از طرد شدن از اجتماع به خشونت و کشتار روی آورد، شدیداً مورد انتقاد قرار گرفت. در دورانی که تیراندازی‌های گروهی و مسئله‌ی ترورسیم مکرراً در اخبار منتشر می‌شود، بسیاری از مردم از اینکه جوکر به‌طور پیش‌فرض دارای مشکلات روحی-روانی است، ناراحت بودند.

برای فهمیدن این موضوع که آیا فیلم Joker 2 هم تصمیم دارد به این مسائل جنجالی بپردازد یا خیر، هنوز باید منتظر ماند. قسمت اول، ارتباطات جدید و جالبی را میان جوکر و خانواده وین برقرار کرد؛ موضوعی که می‌تواند در قسمت دوم هم ادامه‌دار باشد و پیچش‌های تازه‌ای را وارد قصه کند. هنوز اطلاعات خاصی از شخصیت‌ها، روند داستان و تاریخ انتشار این عنوان موردانتظار در دسترس نیست اما به احتمال زیاد در آینده‌ای نه‌چندان دور، شاهد جزئیات بیشتری از فیلم Joker 2 خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*