بازی God of War

اسم نهایی بازی God of War جدید همچنان مشخص نیست

سونی به‌طور رسمی به تمام شایعات پیرامون نسخه جدید خدای جنگ پایان داد و وجود نام Ragnarok را در عنوان اصلی بازی God of War تکذیب کرد.

جدیدترین قسمت از فرنچایز خدای جنگ که به‌عنوان دنباله بازی God of War شناخته می‌شود، سال گذشته معرفی شد. با توجه به شایعات مختلف و برجسته بودن عنوان رگناروک در پیش‌نمایش‌ها و تیزرهای تبیغاتی، بسیاری از مخاطبین و فعالان حوزه بازی‌های ویدیویی گمان کردند که به احتمال زیاد نسخه جدید بازی خدای جنگ، God of War Ragnarok نام خواهد داشت. اما سونی به تمام شایعات پایان داد و رسماً اعلام کرد که هنوز عنوان این بازی موردانتظار مشخص نشده است.

طبق گزارشات مالی اخیر سونی و با توجه به مدارکی که این شرکت ژاپنی با سرمایه‌گذاران به اشتراک گذاشته بود، تمامی شایعات گذشته مجدداً شدت گرفته بودند. سونی حین صحبت راجع‌به بازی‌های آینده، از لوگو بازی خدای جنگ رونمایی کرده بود که عنوان رگناروک نیز در آن دیده می‌شد. اتفاقی که تقریباً نام دنباله بازی خدای جنگ را تأیید می‌کرد اما با این حال، چنین موضوعی صحت ندارد.

در پی این اتفاق، کوری بارلوگ به‌عنوان کارگردان بازی خدای جنگ، فوراً خبر تکذیب عنوان Ragnarok را توییت کرد تا از شیوع بیشتر شایعات جلوگیری کند. سونی هم لوگو قبلی را تغییر داده و یک لوگو معمولی را با نام God of War جایگزین کرده است. به‌نظر می‌رسد لوگو رگناروک توسط طرفداران ساخته شده بوده و سونی هم در کمال ناباوری، آن را از طریق یک جستجو ساده در گوگل به‌ دست آورده است.

در نهایت اگر هنوز فکر می‌کنید که عنوان نسخه جدید خدای جنگ رگناروک نام خواهد داشت، باید بهتان بگوییم که سخت در اشتباهید. طبیعتاً تا زمانی که از عنوان دنباله بازی God of War خبر نداشته باشیم، باید این اثر موردانتظار را با نام اصلی‌اش یا خدای جنگ صدا بزنیم‌؛ همچنین با توجه به عدم انتشار این بازی در سال جاری و مشخص نبودن تاریخ انتشار، باید منتظر جزئیات جدیدتری از سوی سونی، استودیو سانتا مونیکا و کوری بارلوگ دوست‌داشتنی بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*