سدان ایرانی جتکو

تصویر جدید سدان ایرانی جتکو منتشر شد؛ اولین خودرو برقی ایران خودرو در راه است

تصویر جدید سدان ایرانی جتکو در وب‌سایت رسمی این شرکت منتشر شد. بسیاری این محصول را اولین خودرو برقی ایران خودرو یا نسل جدید سمند می‌دانند.

شرکت جتکو در وبسایت رسمی خود تصویر گرافیکی جدیدی را از سدان مفهومی خود منتشر کرد که بسیاری از افراد احتمال می‌دهند این سدان جدید اولین خودرو برقی ایران خودرو یا نسل جدید سمند خواهد بود. البته شرکت جتکو طی سال گذشته از ماکت اولیه سدان مفهومی خود پرده برداشته بود و اکنون با انتشار تصویر گرافیکی جدیدی از آن در وبسایت خود نشان داد این محصول بر پایه همان طرح معرفی شده در سال 99 در حال توسعه است و این شرکت قصد دارد اولین سدان برقی ایرانی را به زودی معرفی کند.

تصویر جدید سدان ایرانی جتکو

سدان ایرانی جتکو

کارشناسان تصویر منتشر شده در وبسایت Jetco را مربوط به سدان جدید ایران خودرو می‌دانند و احتمال می‌دهند این طرح مبنای ساخت نسل دوم سمند خواهد بود. برخی از منابع اعلام کردند از بین 3 الگوی پیشنهادی برای سمند جدید، طرح جتکو انتخاب شده و احتمالا با تغییرات تجاری‌سازی این خودرو به عنوان نسل دوم سمند رونمایی خواهد شد.

خبرها حاکی از آن است که گروه صنعتی ایران خودرو در سال 1401 یک محصول مدرن‌تر از ایران خودرو تارا را معرفی می‌کند و همزمان تولید نسل فعلی سمند را نیز متوقف خواهد کرد. هرچند برخی از کارشناسان اعلام کردند سدان ایرانی Jetco باعث توقف تولید سمند نمی‌شود و این پروژه برای عرضه اولین محصول برقی ایران خودرو در نظر گرفته شده است. از طرفی ممکن است پروژه جتکو با نام سمند روانه بازار نشود و برای آن یک نام تجاری دیگر در نظر بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*