شرکت سونی

سونی به انتشار بازی‌های انحصاری‌اش برای پی‌سی ادامه خواهد داد

هرمان هالست می‌گوید که بازی‌های انحصاری بیشتری برای پی‌سی منتشر خواهند شد اما شرکت سونی به‌دنبال بهترین زمان ممکن برای این کار می‌گردد.

هرمان هالست (Herman Hulst) که به‌ عنوان رئیس استودیوهای پلی‌ استیشن شناخته می‌شود، طی گفت‌و‌گو و جلسه پرسش و پاسخ اخیرش با وبلاگ پلی‌ استیشن به نکات جالبی اشاره کرده است. طبق صحبت‌های هالست، شرکت سونی اکثر بازی‌های انحصاری‌اش را برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد کرد؛ اما در زمان‌‌هایی مناسب و مشخص که معلوم نیست در آینده‌ای دور باشند یا سال جدید میلادی.

هرمان هالست در این‌باره می‌گوید:

ما برای مخاطبان پی‌سی و گیمرهایی که با کامپیوترهای شخصی‌شان بازی می‌کنند، احترام ویژه‌ای قائل هستیم. مطمئن باشید که شرکت سونی و تمام استودیوهای پلی استیشن، منتظر بهترین فرصت ممکن برای انتشار بازی‌های مختلف می‌گرددند تا کاربران پی‌سی هم بتوانند آن‌ها را تجربه کنند. تیم خلاق Bend Studio به تازگی در تاریخ ۱۸ می ۲۰۲۱ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) نسخه کامپیوترهای شخصی بازی Days Gone را روانه بازار کرد؛ پس از گذشت دو سال از انتشار اصلی برای پلی استیشن ۴.

هالست ادامه می‌دهد:

با این حال، کنسول‌ها همچنان هسته اصلی تجارت شرکت سونی و مجموعه پلی استیشن هستند. امیدوارم که مخاطبان جدیدتر هم از عناوین انحصاری ما لذت ببرند زیرا هدف اصلی‌مان همین است. ما می‌خواهیم گیمرهای جدیدی را جذب کنیم که هنوز نتوانسته‌اند بازی‌ها، شخصیت‌های به‌یادمانی و جهان‌های گسترده‌ای را که ساخته‌ایم، تجربه کنند. عرضه بازی بر روی پی‌سی، به هیچ‌وجه مانند تولید عناوین بزرگ کنسولی هزینه‌بر نخواهد بود؛ بنابراین با خیالت راحت منتظر بازی‌های خاطره‌انگیز ما بمانید.

شرکت سونی در درجه اول، به عنوان تولیدکننده و ناشر کنسول‌های خانگی شناخته می‌شود. اما اگر جزو گیمرهایی هستید که با کامپیوترهای شخصی بازی می‌کنید، همچنان می‌توانید از عناوین مختلف این شرکت بهره‌مند شوید؛ حتی اگر نیاز باشد کمی بیشتر صبر کنید. تازه‌ترین بازی انحصاری سونی که برای پی‌سی منتشر شد، Days Gone بود که استودیو Bend از عهده این کار به خوبی برآمد. طبق شایعات مختلف و گمانه‌زنی‌های افردا فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی، به‌نظر می‌رسد که آنچارتد ۴ عنوان بعدی سونی برای کامپیوترهای شخصی خواهد بود.

نظر شما درباره برنامه‌های شرکت سونی برای کاربران پی‌سی چیست؟ فکر می‌کنید در آینده چه بازی‌های بزرگ و مشهوری برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.