گوگل پیکسل بادز سری A

گوگل پیکسل بادز سری A با قیمتی کمتر از 100 دلار معرفی شد

گوگل از یک جفت ایرباد بی‌سیم مقرون به صرفه رونمایی کرد. پیکسل بادز سری A از بسیاری جهات به Pixel Buds شباهت دارد؛ اما خیلی ارزان‌تر است.

فروش پیکسل بادز سری A از روز هفدهم ژوئن (27 خرداد) با قیمت 99 دلار آغاز خواهد شد. البته مشتریان از همین حالا می‌توانند ثبت سفارش کنند.

گوگل پیکسل بادز سری A

با وجود ارزان‌تر بودن، از لحاظ کیفیت صدا تفاوتی بین ایربادز جدید با پیکسل بادز که سال قبل عرضه شده بود، وجود ندارد؛ اما طراحی گجت دستخوش تغییر شده است. مثلا گوگل از سرگوشی نرم و تهویه مناسب سخن گفته که باعث فشار کمتر روی گوش هنگام استفاده طولانی مدت می‌شود.

همچنین باید به وجود میکروفون‌های داخلی اشاره کنیم که در  کیفیت خوب صدا هنگام مکالمه تلفنی و صدور فرمان صوتی به گوگل اسیستنت نقش دارند.

البته با توجه به قیمت زیر 100 دلار، نباید انتظار فناوری حذف نویز را داشته باشید. با این حال، گوگل از قابلیت Adaptive Sound استفاده کرده است که بر مبنای نویز محیطی، بلندی صدا را تنظیم می‌کند. برخورداری از تاییدیه IPX4 نیز مقاومت لازم در برابر رطوبت و عرق را به این گجت صوتی می‌دهد.

گوگل پیکسل بادز سری A

به ادعای گوگل، دوام باتری پیکسل بادز سری A در هر بار شارژ به 5 ساعت می‌رسد. کیس شارژ هم 24 ساعت به این زمان اضافه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*