قیمت یواز پاتریوت

قیمت یواز پاتریوت در بازار آزاد ایران تعیین شد + مشخصات و امکانات

قیمت یواز پاتریوت در بازار آزاد تعیین شد. این شاسی بلند روسی که از سال گذشته توسط سروش دیزل به بازار عرضه می‌شود اکنون قیمت منطقی‌تر از قبل پیدا کرده است.

شرکت سروس دیزل شاسی بلند روسی یواز پاتریوت را به صورت مونتاژی در اواخر سال 99 به بازار عرضه کرد، اما در آن زمان مالکان این خودروها و برخی از واسطه‌ها در آگهی‌های فروش خود قیمتی بیش از 1 میلیارد تومان را برای آن در بازار در نظر گرفتند، اما اکنون در سال جدید یواز پاتریوت با مدل 1400 در بازار به قیمت مشخصی رسیده و فروشندگان این شاسی بلند روسی با توجه به شرایط بازار و همچنین نحوه عرضه سروش دیزل برای آن قیمت منطقی‌تری را در نظر گرفتند.

تعیین قیمت یواز پاتریوت در بازار آزاد ایران

قیمت یواز پاتریوت

شرکت سروش دیزل هم‌اکنون شاسی بلند روسی یواز پاتریوت مدل ۱۴۰۰ را طی شرایط فروش فوری و با قیمت قطعی 890 میلیون تومان به فروش می‌رساند. همچنین نمایندگی‌های این شرکت اعلام کردند مدت زمان تحویل خودرو کمتر از 1 هفته بوده و حتی به کمتر از 72 ساعت نیز می‌رسد، از این رو با افزایش سرعت فرایند عرضه و سیاست جدید سروش دیزل شاهد عقب‌نشینی دلالان از مواضع خود هستیم و به همین دلیل به منظور فروش آسان این خودرو در بازار آزاد برای آن قیمت کمتری از بهای کارخانه را در نظر گرفتند.

قیمت یواز پاتریوت

بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت یواز پاتریوب در بازار آزاد اکنون به کمتر از 880 میلیون تومان رسیده و این شاسی بلند آفرودی روسی قیمتی کمتر از بهای مصوب سروش دیزل دارد. گفتنی است با وجود اینکه قیمت یواز پاتریوب در بازار از قیمت مصوب کمتر است، اما مشتریان خواهان خرید خودرو به صورت مستقیم از سروش دیزل هستند؛ چرا که مدتی از بیمه شخص ثالث این خودروهای فروشی در نمایشگاه‌های تهران می‌گذرد و همچنین سند دست چندم برای آنها صادر می‌کنند. به همین دلیل مشتریان حاضرند حدود 10 میلیون تومان بیشتر بپردازند و برای داشتن سند تک برگ و بیمه نامه 12 ماهه کامل آن را به صورت مستقیم از سروش دیزل سفارش دهند.

مشخصات و امکانات

قیمت یواز پاتریوت

یواز پاتریوت در بازار ایران از موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 235 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 5 سرعت دستی نیروی تولیدی از موتور را به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می‌کند. دیفرانسیل‌های این شاسی بلند آفرودی روسی از نوع یکپارچه بوده و همانند سایر شاسی بلندها از شاسی مستقل برخوردار شده است.

قیمت یواز پاتریوت

از امکانات و ویژگی‌های این شاسی بلند آفرودی در بازار ایران می‌توان به سامانه کنترل حرکت و سرعت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دو کیسه هوا، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، گرمکن فرمان، نمایشگر لمسی، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، یخ زدای مستقل شیشه جلو، ترمز دیسکی و کاسه‌ای عقب، سامانه ترمز ABS ، EBD و BA، چراغ روشنایی روز، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ‌های جلو و عقب، حالت کمک سبک و سنگین 4 چرخ محرک و حالت تک دیفرانسیل عقب، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، رینگ آلومینیومی، محدودکننده سرعت، بلوتوث، سنسور پارک و دوربین عقب اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*