گوشی اقتصادی ریلمی C25s

گوشی اقتصادی ریلمی C25s با یک باتری غول پیکر معرفی شد

گوشی ریلمی C25s با قیمت اقتصادی، یک باتری غول پیکر و دوربین سه‌گانه پشتی 13 مگاپیکسلی رونمایی شد. مشخصات فنی و امکانات ریلمی سی 25 اس را در ادامه بخوانید.

کمپانی ریلمی از یک گوشی جدید به نام ریلمی C25s در هند رونمایی کرد. همانطور که از نامش پیداست، این گوشی به جز یک چیپست متفاوت، کاملاً مشابه مدل C25 معمولی است. سازنده زیر قاب این گوشی به جای چیپست Helio G70 از چیپست قدرتمندتر Helio G85 رونمایی کرده است.

گوشی ریلمی C25s از یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن +HD برخوردار است و مثل نسخه قبلی، از یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد. این گوشی در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد که ظرفیت رم در هر دو 4 گیگابایت است. البته به لطف یک اسلات کارت میکرو اس دی می‌تواند حافظه داخلی گوشی خود را تا 256 گیگابایت ارتقاء دهید. خبر خوب اینکه اسلات سیم کارت از کارت حافظه جداگانه است و می‌توانید در کنار یک کارت حافظه، از دو سیم کارت نیز استفاده کنید.

دوربین‌های روی این گوشی بدون تغییر مانده است. این شامل حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی می‌شود که دو دوربین 2 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر این گوشی نیز مشابه نسل قبل است. در پایان باید به حضور سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری Realme UI 2.0 در رأس بخش نرم افزاری گوشی اقتصادی ریلمی اشاره کرد.

قیمت ریلمی C25s

ریلمی از فردا این گوشی را در دو رنگ خاکستری و آبی و با قیمت 137 یا 150 دلار بسته به مدل انتخابی (64 یا 128 گیگابایتی وارد بازار هند می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ردمی۹ سلام میرسونه

  2. مشخصاتش زیاد خوب نیست