انتقال مخاطبان از گوشی

آموزش انتقال مخاطبان از گوشی به سیم کارت

چنانچه شما قصد انتقال مخاطبان از گوشی به سیم کارت را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا نحوه انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

برای صاحبان موبایل ثبت اطلاعات مخاطبان در تلفن همراه از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این زمینه باید به آن توجه کرد بررسی کردن محل ذخیره‌سازی و محافظت از آن‌ها است. اهمیت این مسئله هنگامی مشخص می‌شود که شما بنا بر دلایلی مجبور به ریست کردن تلفن همراه خود یا خرید تلفن همراه جدید می‌شوید. از این رو لازم است که نسبت به روش‌های بکاپ‌گیری از مخاطبین و چگونگی انتقال اطلاعات آن‌ها آگاهی پیدا کنید.

انتقال اطلاعات مخاطبان از موبایل به سیم کارت یکی از درست‌ترین کارهایی است که شما می‌توانید برای بکاپ‌گیری از مخاطبان خود انجام دهید. زیرا سیم کارت یک فضای ذخیره‌سازی قابل اطمینان است و این امکان را برای شما فراهم می‌سازد که بدون هیچ دردسری اطلاعات مخاطبان را برگردانید. ما اکنون قصد داریم در ادامه این مطلب شما را با چگونگی انتقال مخاطبان از تلفن همراه به سیم کارت آشنا کنیم.

نحوه انتقال مخاطبان از گوشی به سیم کارت

اگر شما قصد انتقال مخاطبان از گوشی به سیم کارت را دارید لازم است که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

۱- در ابتدا باید گزینه Contacts (مخاطبان) را از میان برنامه‌های موجود در گوشی خود پیدا کنید و سپس به آن ورود پیدا کنید.

۲- بعد از آن که به این قسمت وارد شدید باید در قسمت سمت چپ و بالای صفحه روی سه خط موجود کلیک کنید. شما با انتخاب این گزینه با منوهای مربوط به مدیریت مخاطبین مواجه خواهید شد.

۳- این منو دارای چند گزینه است که باید از میان آن‌ها گزینه Manage Contacts را انتخاب کنید و به آن وارد شوید.

انتقال مخاطبین به گوشی

۴- پس از ورود به این قسمت چند گزینه برای شما به نمایش در می‌آید که تمام آن‌ها مربوط به تنظیمات مخاطبان هستند. شما باید از بین این گزینه‌ها روی گزینه Move Contacts (انتقال مخاطبان) بزنید.

انقال مخاطبین از گوشی

۵- شما در این مرحله باید به انتخاب فضایی که اطلاعات مخاطبان شما هم‌اکنون در آن وجود دارد اقدم کنید. به دلیل این‌ که هدف اصلی انتقال این اطلاعات از تلفن همراه به سیم کارت است، در این قسمت روی گزینه Phone کلیک کنید.

انتقال مخاطبین از گوشی

۶-پس از انجام این کار صفحه‌ای برای شما به نمایش در می‌آید که شما می‌توانید در آن مخاطبانی که قصد دارید انتقال دهید را انتخاب کنید. چنانچه شما قصد دارید تمام مخاطبان موجود در موبایل خود را به سیم کارت انتقال دهید، می‌توانید با انتخاب گزینه All که در بالای صفحه قرار گرفته است این کار را انجام داده و سپس گزینه Done را انتخاب کرده و از این طریق به مرحله بعد ورود پیدا کنید.

انتقال مخاطبین از گوشی

۷- پس از انجام مراحل بالا صفحه‌ تازه‌ای برای شما به نمایش در می‌آید که شما در آن باید فضاهایی که قصد دارید مخاطبان خود را در آن ذخیره کنید، مشخص کنید. حال در این قسمت باید از میان گزینه‌های موجود روی SIM 1 کلیک کنید.

توجه داشته باشید که اگر تلفن همراه شما دارای دو سیم کارت است و هر دو سیم کارت نیز فعال است، باید سیم کارتی که قصد دارید مخاطبان تلفن همراه خود را به آن انتقال دهید انتخاب کنید.

انتقال مخاطبین از گوشی

۸- ممکن است که در فرآیند انتقال مخاطبان به سیم کارت، به جز اطلاعات اصلی یعنی نام مخاطب و شماره تلفن، اطلاعات جانبی دیگر از بین برود. علاوه بر این،‌ محدودیت کاراکتر (حروف) برای اسامی در سیم کارت، منجر به آن می‌شود که اسامی طولانی به شکل خودکار کوتاه شوند. این دو مورد، هشداری هستند که پس از گذراندن مرحله پیشین برای شما به نمایش در می‌آیند. اگر با موارد ذکر شده هیچ مشکلی ندارید به منظور ادامه، روی گزینه Continue کلیک کنید.

انتقال مخاطبین از گوشی

۹- در انتها لازم است که روی گزینه Move بزنید تا بدین وسیله انتقال مخاطبان از گوشی به سیم کارت آغاز شود.

انتقال مخاطبین از گوشی

چگونگی انتقال مخاطبان از سیم کارت به موبایل

لازم به ذکر است که در صورت تمایل به انتقال مخاطبان از سیم کارت به گوشی نیز باید درست همانند مراحل ذکر شده عمل کنید، با این تفاوت که باید برای انتقال مخاطبان از سیم کارت به موبایل، مبدأ و مقصد را برعکس انتخاب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آخی من بلد نبودم 😐