ایران خودرو تارا برقی

نمونه اولیه ایران خودرو تارا برقی توسط شرکت جتکو تولید شد

شرکت جتکو نمونه اولیه ایران خودرو تارا برقی را تولید کرد. نسخه برقی تارا بر پایه دانش فنی بومی طراحی شده و از فناوری به‌روزی بهره می‌برد.

ایران خودرو تارا به عنوان جدیدترین سدان گروه خودروسازی ایران خودرو محسوب می‌شود که در سال گذشته معرفی و به بازار عرضه شد. در همان زمان خبرهایی مبنی بر اینکه ایران خودرو برنامه تولید نسخه برقی سدان جدید خود را دنبال می‌کند نیز منتشر شد. طبق این خبرها قرار شد شرکت جتکو که به عنوان یک مجموعه دانش بنیان فعال در حوزه تولید ساختار خودروهای برقی شناخته می‌شود تولید تارا برقی را بر عهده بگیرد. اکنون خبرها حاکی از آن است که جتکو مدل اولیه ایران خودرو تارا را تولید کرده است.

تولید ایران خودرو برقی توسط جتکو

خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که شرکت جتکو به تازگی موفق شد بر پایه پلتفرم K132 ایران خودرو نسخه اولیه تارا برقی را به تولید برساند. طبق اعلام شرکت جتکو، در تولید تارا برقی از دانش فنی بومی استفاده شده و این خودرو از فناوری به‌روزی بهره می‌برد. البته در خصوص مشخصات فنی این خودرو اطلاعات کاملی منتشر نشده و خبرهای فعلی فقط از تولید نسخه اولیه این سدان الکتریکی حکایت دارند.

ایران خودرو تارا برقی

گفتنی است شرکت جتکو مدتی قبل در وبسایت رسمی خود تصویر گرافیکی از سدان مفهومی جدید خود را منتشر کرد که بسیاری آن را اولین خودرو برقی ایران خودرو یا نسل جدید سمند می‌دانستند. شرکت جتکو به زودی قصد دارد از محصول جدید خود پرده‌برداری کند که در آن زمان مشخصات و جزئیات طراحی این خودرو نیز مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*