گوشی های سری آنر 50 - Honor 50

گوشی های سری آنر 50 با پشتیبانی از خدمات موبایل گوگل معرفی شدند

گوشی های سری آنر 50 – Honor 50 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شدند. مشخصات فنی، امکانات و قیمت را در ادامه ببینید.

شرکت آنر با رونمایی از گوشی های سری آنر 50 از امروز برگ جدیدی را در تاریخ خودش ثبت کرده است. آنر 50 پرو، آنر 50 و آنر 50 اس ای نخستین گوشی‌های این برند بعد از گذشت یک سال هستند که با پشتیبانی از خدمات موبایل گوگل عرضه می‌شوند. هر سه گوشی از یک نمایشگر 120 هرتزی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و شارژ سریع 100 وات برخوردارند.

آنر 50 و مدل پرو آن همچنین نخستین گوشی‌های هوشمندی محسوب می‌شوند که از چیپست اسنپدراگون 778 جی کوالکام قدرت می‌گیرند. مدل اس ای این خانواده نیز به عنوان ارزان قیمت‌ترین عضو، از چیپست دیمنسیتی 900 مدیاتک قدرت می‌گیرد.

آنر 50 و 50 پرو

بهترین مدل در این خانواده، مدل پرو است که به یک نمایشگر 6.72 اینچی 10 بیت AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز شده است. یک جفت سلفی (32 مگاپیکسلی اصلی و 12 مگاپیکسلی فوق گسترده) در بریدگی روی صفحه قرار گرفته‌اند. نرخ نمونه‌برداری لمس این نمایشگر 300 هرتز است و به فناوری نرخ رفرش پویا مجهز است که به بهبود عمر باتری گوشی کمک می‌کند.

گوشی های سری آنر 50 - Honor 50

آنر 50 پرو

مدل اصلی این خانواده، آنر 50 نام دارد که به یک نمایشگر 6.57 اینچی با همان مشخصات فنی پنل مدل پرو مجهز است؛ تنها تفاوت در اینجا حضور یک دوربین سلفی (32 مگاپیکسلی) روی قاب جلویی گوشی است.

در پشت هر دو گوشی ماژول دوربین مشابهی که از دو بخش گرد تشکیل شده، استفاده شده است. دوربین اصلی در این سیستم دوربین، 108 مگاپیکسلی با اندازه حسگر 1/1.52 اینچی و فناوری ادغام 9 پیکسل در 1 پیکسل است. این لنز را یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق گسترده و دو حسگر 2 مگاپیکسلی دیگر برای عکاسی ماکرو و ثبت اطلاعات عمق میدان همراهی می‌کنند. آنر همچنین حالت‌های مخصوصی برای ویدیوبلاگر را در نظر گرفته است که به آن‌ها اجازه فیلمبرداری همزمان با دوربین‌های پشتی و جلویی را می‌دهد.

گوشی های سری آنر 50 - Honor 50

آنر ۵۰

گوشی های سری آنر 50 نخستین محصولاتی هستند که به تراشه جدید اسنپدراگون 778 جی کوالکام مجهز هستند. این تراشه از پردازنده مرکزی Kryo 670 به همراه پردازشگر گرافیکی Adreno 642L بهره می‌برد که عملکردی شبیه به چیپست اسنپدراگون 780 را ارائه می‌کند. 8 یا 12 گیگابایت رم نیز در دسترس کاربران قرار خواهد داشت.

در بخش نرم افزاری این گوشی‌ها، رابط کاربری Magic UI 4.2 بر پایه اندروید 11 قرار دارد. خبر خوب اینکه برخلاف گوشی‌های هواوی، این محصولات به همراه خدمات موبایل گوگل (GMS) عرضه خواهند شد. ظرفیت باتری آنر 50 پرو 4.000 میلی‌آمپر ساعت و مدل معمولی آن 4.300 میلی‌آمپر ساعت است که به ترتیب با سرعت شگفت انگیز 100 و 66 وات به صورت سیمی شارژ می‌‌شوند.

دو گوشی Honor 50 و 50 Pro از چند روز دیگر به ترتیب با قیمت ۴۲۲ و ۵۷۸ دلاری در چین به فروش خواهند رسید. آنر عرضه جهانی این گوشی‌ها را تأیید کرده است.

آنر ۵۰ اس ای

اما در سمتی دیگر گوشی آنر ۵۰ اس ای به یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی LCD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و یک حفره روی صفحه برای میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است. روی قاب پشتی این گوشی مثل دو مدل گران قیمت‌تر، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی حضور دارد که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق گسترده و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز آن را همراهی می‌کنند.

گوشی های سری آنر 50 - Honor 50

آنر ۵۰ اس ای

بزرگ‌ترین تغییر در این گوشی به بخش تراشه آن، جایی که از چیپست دیمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک استفاده شده باز می‌گردد. ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در پایان باید به باتری ۴.۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۶۶ وات و تجهیز به رابط کاربری Magic UI 4.2 مبتنی بر اندروید ۱۱ در این گوشی اشاره کرد. کمپانی آنر، مدل Honor 50 SE را نیز با قیمت ۳۷۵ دلاری به فروش خواهد رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. صفحه نمایش خوبی داره وزن و ضخامت هم خوبه
    از همه مهمتر ۷۷۸جی در گوشی هست بهترین هست
    مصرف باتری خوب،گرافیک زیاد،رم با پهنای باند بالا فورجی قوی