هدفون بی‌سیم آنر Earbuds 2 SE

هدفون بی‌سیم آنر Earbuds 2 SE با حذف نویز و شارژ سریع رونمایی شد

هدفون بی‌سیم آنر Earbuds 2 SE با فناوری حذف نویز فعال، شارژ سریع و یک کیس شارژ با شارژدهی 32 ساعته و همچنین قیمت 70 دلاری رونمایی شد.

شرکت آنر به همراه گوشی‌های سری Honor 50 از یک هدفون بی‌سیم جدید به نام آنر Earbuds 2 SE نیز رونمایی کرده است. این هدفون تو گوشی بی‌سیم از فناوری حذف نویز فعال پشتیبانی می‌کند و عمر باتری آن بیشتر از یک روز کامل دوام می‌آورد.

آنر ایربادز 2 اس ای از طراحی دسته‌دار استفاده می‌کند و دارای سری‌های سیلیکونی است تا صدا را به خوبی داخل گوش نگه دارد. جنس بدنه آن براق است و در دو رنگ مشکی (Magic Night Black) و سفید (Iceland White) به همراه کیس شارژ هم رنگ با خود عرضه می‌شود.

آنر فناوری حذف نویز فعال (ANC) را هم در این هدفون بی‌سیم تو گوشی گنجانده است تا کاربران از تجربه صوتی بدون مزاحمت لذت ببرند. مثل اکثر هدفون‌های مجهز به این فناوری، آنر Earbuds 2 SE هم یک حالت شفاف را ارائه می‌کند که با روشن کردن آن، بدون نیاز به درآوردن گوشی‌ها از گوش می‌توانید صدای محیط پیرامون را بشنوید. این قابلیت برای وقتی که می‌خواهید با شخصی مکالمه کنید بسیار مفید است. در اینجا دو میکروفون با تکیه بر هوش مصنوعی نیز روی بدنه این گوشی‌ها به کار رفته که از فناوری شکل‌دهی پرتو (Beamforming) برای کاهش نویز پس زمینه، مثل صداهای اضافه در یک مکالمه صوتی استفاده می‌کند.

هدفون بی‌سیم آنر Earbuds 2 SE

این ایرباد همچنین از قابلیت جذابی برخوردار است که به ویدیوبلاگرها اجازه می‌دهد هنگام فیلم‌برداری با گوشی، با میکروفون ایرباد صداها را ضبط کنند. آنر می‌گوید از طریق این میکروفون، صداها با کیفیت بهتری ضبط می‌شوند. یک حالت گیمینگ با تأخیر کم هم در اینجا حضور دارد که فقط روی گوشی‌های برند آنر با Magic UI 4.0 به بعد سازگار است.

گوشی‌های این ایرفون با استفاده از دکمه‌های لمسی که روی دسته هر یک از گوشی‌ها قرار گرفته،‌ کنترل می‌شود. دو بار ضربه روی دکمه هر یک از این گوشی‌ها می‌تواند آهنگ را پخش/ قطع و یک مکالمه را تأیید/لغو کند. لمس طولانی مدت یکی از این دکمه‌ها نیز حالت حذف نویز فعال و حالت شفاف را فعال/ غیرفعال می‌کند. آنر می‌گوید این گوشی‌ها پوشیده شدن توسط کاربر را تشخیص می‌دهند و به تشخیص هوشمند محیط مجهز هستند. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن Honor Smart Life روی گوشی خود، این گوشی‌ها را تنظیم کنند.

سازنده می‌گوید عمر باتری ایرفون‌های آنر Earbuds 2 SE تا 10 ساعت در شرایط خاموش بودن حذف نویز فعال و تا 32 ساعت با استفاده از کیس شارژ است. این کیس شارژ از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و به یک پورت USB-C مجهز است که به لطف آن می‌توانید با 10 دقیقه شارژ از آن تا 4 ساعت استفاده کنید. این ایرباد با قیمتی در حدود 73 دلار به همراه یک محافظ کیس سیلیکونی رایگان عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*