ارسال پیام گروهی در واتساپ

آموزش روش ارسال پیام گروهی در واتساپ

اگر شما قصد ارسال پیام گروهی در واتساپ را دارید، می‌توانید از طریق خواندن این آموزش با روش انجام این کار به صورت کامل آشنا شوید.

اپلیکیشن واتس اپ از قابلیت‌های متنوع و جذابی بهره‌مند است که افراد می‌توانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند. یکی از این قابلیت‌های جذاب ارسال پیام گروهی در واتساپ است. کاربران برنامه واتساپ معمولا به منظور فرستادن یک پیام برای تعدادی از افراد از قابلیت فوروارد کردن استفاده می‌کنند. اما واتس اپ قابلیتی را به کاربران خود ارائه می‌کند که کاربران می‌توانند با استفاده از آن در سریع‌ترین حالت ممکن و بدون احتیاج به فرستادن پیام در دفعه‌های متعدد، یک پیام را برای چندین کاربر دیگر بفرستند؛ این قابلیت broadcast نام دارد.

نحوه ارسال پیام گروهی در واتساپ

اگر شما قصد ارسال پیام گروهی در واتس اپ را دارید،‌ لازم است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

۱- ایتدا از میان اپلیکیشن‌های موجود روی گوشی خود برنامه واتساپ را به اجرا در بیاورید. پس از ورود به واتساپ در صفحه اصلی روی سه نقطه بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید با بدین واسطه منوی مربوط به تنظیمات واتساپ برای شما به نمایش در بیاید.

ارسال پیام گروهی در واتساپ

۲- پس از انجام مراحل بالا چند گزینه برای شما به نمایش در می‌آید که باید از میان آن‌ها برای ارسال پیام گروهی در واتساپ روی گزینه New broadcast بزنید.

۳-  پس از آن که به صفحه Broadcast رفتید، صفحه‌ای برای شما به نمایش در می‌آید که حاوی لیستی از مخاطبان شما است. در این مرحله باید اسامی مخاطبانی که قصد ارسال پیام گروهی به آن‌ها را دارید انتخاب کنید.

۴- پس از انتخاب مخاطبان روی تیک پایین صفحه کلیک کنید تا بدین واسطه broadcast ساخته شود.

ارسال پیام گروهی در واتساپ

۵- پس از ساخت broadcast صفحه‌ای برای شما به نمایش در می‌آید که باید در آن پیامی که قصد دارید برای چندین نفر از مخاطبان خود ارسال کنید را بنویسید. با انجام این کار پیام برای تمامی مخاطبانی که انتخاب کرده‌اید فرستاده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*