اپلیکیشن Greenroom اسپاتیفای

اسپاتیفای از اپلیکیشن Greenroom به عنوان رقیب کلاب هاوس رونمایی کرد

شرکت توسعه‌دهنده اسپاتیفای از اپلیکیشن Greenroom خود رونمایی کرد. گرین روم یک اپلیکیشن چت صوتی و رقیبی برای کلاب هاوس و توییتر اسپیسز است.

شرکت اسپاتیفای از اپلیکیشن Greenroom به عنوان رقیب جدیدی برای اپلیکیشن‌های محبوب چت صوتی زنده مثل Clubouse و Twitter Spaces رونمایی کرد. اگرچه «گرین روم» نام اسپاتیفای را یدک می‌کشد، اما به عنوان یک اپلیکیشن مستقل فعالیت خواهد کرد. از نظر کارایی این اپلیکیشن کاملاً شبیه به رقبای خود عمل می‌کند: یک کاربر یک اتاق چت صوتی می‌سازد و سایر کاربران می‌توانند به آن اتاق بپیوندند و در بحث شرکت کنند. سازنده اتاق چت هم می‌تواند مشخص کند که تمام کاربران قادر به صحبت کردن باشند، یا فقط میکروفون برخی از آن‌ها فعال باشد.

اسپاتیفای می‌گوید این اپلیکیشن راهی برای ارتباط افراد با «پیوستن به مکالمه» است. در اتاق‌های چت صوتی اپلیکیشن Greenroom مباحث مختلفی در مورد موسیقی، ورزش‌ها و فرهنگ مطرح می‌شود؛  اما در عین حال کاربران می‌توانند به صورت شخصی نیز یک اتاق با هر موضوعی که می‌خواهند بسازند.

اپلیکیشن Greenroom اسپاتیفای

در حال حاضر گرین روم فقط در زبان انگلیسی و کشورهایی که کاربران به صورت رسمی در آن به اسپاتیفای دسترسی دارند، موجود است. خبر خوب اینکه فرقی ندارد کاربر اندرویدی یا آی او اسی باشید، کاربران هر دو پلتفرم می‌توانند همین حالا این اپلیکیشن را دانلود کنند و با استفاده از اکانت اسپاتیفای خود وارد آن شوند. اگر نگران حریم خصوصی خود هستید هم لازم به ذکر است که شرایط و قوانینی که پیش از استفاده از این اپلیکیشن باید بپذیرید، از اسپاتیفای جدا است.

برتری اپلیکیشن Greenroom از کلاب هاوس

اما برتری گرین روم در آنجایی است که برخلاف دو رقیب دیگر، از مزیت‌های اسپاتیفای بهره می‌برد و به کاربرانش اجازه می‌دهد به طیف گسترده‌ای از موسیقی‌ها و پادکست‌ها دسترسی داشته باشند. بنابراین تا جایی که قانون کپی رایت اجازه دهد، این اپلیکیشن سازگاری کاملی با اپلیکیشن اسپاتیفای خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*