کیا تلوراید 2022

کیا تلوراید 2022 با تغییرات جزئی معرفی شد

کیا تلوراید 2022 معرفی شد. شرکت کره‌ای کیا برای مدل 2022 تلوراید تغییرات جزئی را در نظر گرفت. در ادامه با مشخصات این کراس اوور کره‌ای آشنا می‌شویم.

شرکت کیا مدل 2022 تلوراید را با تغییرات جزئی معرفی کرد. در واقع ظاهر این کراس اوور محبوب کره‌ای به جز یک جلوپنجره جدید با لوگو جدید کیا تغییرات دیگری را تجربه نکرده است. همچنین لوگو جدید کیا روی در صندوق بار عقب نیز به چشم می‌خورد.

مشخصات کیا تلوراید 2022

کیا تلوراید 2022

تیپ‌های پایه LX و S کیا تلوراید 2022 اکنون در بخش کابین از تجهیزات استاندارد بیشتری چون کنترل تهویه اتوماتیک، دستیار رانندگی در بزرگراه و نمایشگر 10.25 اینچی با ناوبری بهره می‌برند. البته این نمایشگر 10.25 اینچی جایگزین مدل 8 اینچی قبلی شده است.

کیا تلوراید 2022

همچنین تمام تیپ‌های این کراس اوور کره‌ای اکنون از کروز کنترل هوشمند بر پایه ناوبری سود می‌برند که قادر است هنگام نزدیک شدن به پیچ‌ها به شکل اتوماتیک سرعت خودرو را کاهش دهد.

کیا تلوراید 2022

ارائه این به‌روزرسانی‌ها از سوی کیا باعث شد تا قیمت این کراس اوور نیز نسبت به قبل افزایش پیدا کند. در واقع قیمت کیا تلوراید 2022 بدون در نظر گرفته هزینه حمل تا مقصد به 32 هزار و 790 دلار رسیده که از افزایش قیمت 600 دلاری آن حکایت دارد. البته این میزان افزایش قیمت با توجه به تجهیزات بیشتری که برای آن در نظر گرفته شده آنچنان رقم زیادی محسوب نمی‌شود. همچنین قیمت تیپ S با 700 دلار افزایش به 35 هزار و 290 دلار رسیده است و تیپ‌های EX و SX نیز نسبت به قبل حدود 200 دلار افزایش قیمت را تجربه کردند.

کیا تلوراید 2022

کیا برای مدل جدید کراس اوور خود از لحاظ فنی تغییرات را در نظر نگرفته است. از این رو تمام تیپ‌ها همانند قبل از یک موتور 3.8 لیتری V6 بهره می‌برند که می‌تواند قدرتی برابر با 291 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتن‌متر را تولید کند.

کیا تلوراید 2022

نیروی این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعت اتوماتیک به شکل استاندارد به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. البته مشتریان با پرداخت 2 هزار دلار بیشتر می‌توانند برای این خودرو سامانه چهارچرخ محرک را نیز سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خیلی قشنگه،یه حس قلدر بودن آمریکایی رو بهت میده،انگار که بقول دوستان سوار جی ام سی شدی تا یه کیا،ارزش پول پرداختی رو داره تازه عربا هم ازش سوارش دادن دارن تو اینستا پزشو میدن!😂😂

  2. به پولش میارزه ماشین خوبی هم هست ولی ای کاش مثل موهاوی نسخه ۸ سیلندرم داشت

  3. در کل به نظر من به پولی که میپردازی می ارزه.

  4. آمریکا و اروپا و کره و ژاپن چه ماشینهایی که نمیدن بیرون اما سهم ملت ما فقط دیدن عکسهای این ماشینها و حسرت خوردن هست

  5. من یکی اصلا خوشم نیومد

  6. ماشین با ابهتیه ولی یکم شبیه جمس یوکان نیست؟
    داخلش هم به جز فرمون و فقط قسمت داشبور خیلی شبیه طراحی داخلی بی ام وس مخصوصا نسلای حاضرش تو ایران