انتظارات از اپل واچ 2022

بلومبرگ: اپل واچ 2022 به حسگر دماسنج بدن مجهز خواهد بود

طبق آخرین گزارش منتشر شده از بلومبرگ، اپل واچ 2022 که هشتمین نسل ساعت هوشمند اپل است، به حسگر دماسنج بدن برای مقابله با بیماری مجهز می‌شود.

خبرگزاری بلومبرگ گزارش جدیدی را در مورد اپل واچ محبوب و انتظاراتی که از آن در پاییز امسال و سال آینده دارد، منتشر کرده است. بر اساس همین گزارش، هفتمین نسل ساعت هوشمند اپل در مقایسه با مدل فعلی (سری 6) از حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر و لایه‌بندی صفحه نمایش بهبود یافته برخوردار خواهد بود که باعث می‌شود فضای خالی بین شیشه محافظ و صفحه تاچ نمایشگر کاهش پیدا کند. این سری همچنین اتصال فوق باند پهن (UWB) پیشرفته‌تری را هم ارائه خواهد کرد.

اما اپل واچ 2022 که هشتمین نسل این ساعت هوشمند است، پیشرفت چشمگیری را با در اختیار داشتن حسگرهایی برای اندازه‌گیری فشار خون، قند خون و سطح الکل تجربه خواهد کرد. گزارش جدید بلومبرگ تأیید می‌کند که اپل در حال کار روی این قابلیت‌های جدید است. البته به این‌ها باید یک حسگر ویژه برای اندازه‌گیری دمای بدن را هم اضافه کرد.

البته چندین سال دیگر با نسخه تکامل یافته حسگر اندازه‌گیری قند خون فاصله داریم. حسگری که برای اندازه‌گیری سطح قند خون افراد دیابتی هیچ نیازی به خارج کردن خون از نوک انگشتانشان نخواهد داشت. اپل همچنین در سال 2020 به یک حسگر دماسنج کاملاً نزدیک به واقعیت هم دست پیدا خواهد کرد.

بلومبرگ می‌گوید اپل واچ سری 8 از یک نسخه ارزان قیمت‌تر SE برخوردار خواهد بود و در یک مدل اسپورت کاملاً مستحکم نیز عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی هم عالی