گوشی های هواوی میت ۵۰

عرضه گوشی های هواوی میت ۵۰ به سال ۲۰۲۲ موکول می‌شود

تازه‌ترین خبرها حاکی از این است که عرضه گوشی های هواوی میت ۵۰ – Huawei Mate 50 لغو نخواهد شد؛ بلکه عرضه آن‌ها تا ۲۰۲۲ به تأخیر می‌افتد.

هفته گذشته خبری روی خروجی رسانه‌ها مبنی بر لغو عرضه گوشی های هواوی میت ۵۰ قرار گرفت. اما با گذشت چند روز از انتشار این خبر، یک افشاگر مشهور چینی جزئیات تازه‌ای را منتشر کرده و در آن تأکید می‌کند که فروش این گوشی‌ها امسال لغو نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

هواوی میت ۵۰ پرو با باتری غول‌پیکر از راه خواهد رسید

این افشاگر در حساب کاربری ویبو خود نوشته است که هواوی قصد ندارد امسال عرضه گوشی‌های سری Mate 50 خودش به بازار را لغو کند؛ بلکه آن‌ها احتمالاً امسال عرضه نمی‌شوند و سال ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شوند. با توجه به محبوبیت بالایی که سری Mate بعد از سری P دارند، این افشاگر همچنان به عرضه آن‌ها خوشبین است.

یک رسانه چینی نیز با تأیید گزارش جدید این افشاگر، عنوان کرده است که مراحل نهایی توسعه این گوشی‌ها انجام شده و به زودی تولید خواهند شد. اما با توجه به کمبود تراشه در سطح جهان به علت شیوع کروناویروس، مشکلاتی سر راه انتخاب تأمین کنندگان سخت افزاری پیش پای هواوی قرار دارد.

گفته می‌شود این گوشی‌ها تجربه گیمینگ بهتر و ضبط ویدیوهای باکیفیت‌تر را به همراه دارند. زوم دوربین گوشی‌های میت ۵۰ خیلی روان‌تر و بدون هرگونه لرزشی انجام می‌شود. علاوه بر همه این‌ها، سری میت ۵۰ نخستین گوشی‌های شرکت هواوی خواهند بود که به صورت پیشفرض با سیستم عامل HarmonyOS و ویژگی‌های منحصر به فرد این پلتفرم عرضه می‌شوند.