نوع شدید کرونا

مبتلایان به نوع شدید کرونا کمتر در معرض ابتلای مجدد به این ویروس قرار دارند

بر اساس نتایج به دست آمده از تازه‌ترین تحقیقات، مبتلایان به نوع شدید کرونا به احتمال فراوان دیگر به این ویروس آلوده نخواهند شد.

محققان به تازگی تحقیقی را انجام داده‌‌اند و از نتایج به دست آمده از آن پی برده‌اند افرادی که یک بار به بیماری حاد کرونا مبتلا شده‌اند به احتمال فراوان دیگر به این ویروس آلوده نخواهند شد. نتایج به دست آمده از این تحقیق مشخص می‌سازد که احتمال ابتلای مجدد افرادی که یک بار به نوع شدید کرونا مبتلا شده و آن را شکست داده‌اند، کمتر از یک درصد است.

میزان ایمنی مبتلایان به نوع شدید کرونا

بر اساس این مطالعه،‌ بدن افراد بهبود یافته می‌تواند برای چندین ماه در مقابل کرونا ایمن باشد. دانشمندان تا قبل از این نیز پی برده بودند که احتمال ابتلای مجدد افرادی که تا پیش از این به کرونا مبتلا شده‌اند نسبت به افرادی که تاکنون به این ویروس آلوده نشده‌اند کمتر از 83 درصد است.

در این تحقیق بیش از 9 هزار فردی که به نوع شدید کرونا مبتلا شده بودند مورد بررسی قرار گرفتند و مشخص شد که تنها 0.7 درصد از افراد بعد از بهبودی مجدد به این ویروس مبتلا شدند و همچنین از 63 فردی که به کروناویروس آلوده شده بودند، تنها 2 نفر در پی ابتلای دوباره به کرونا فوت کردند.

مطابق با اظهارات کارشناسان،‌ افرادی که از دخانیات استفاده می‌کنند و همچنین آنهایی که آسم دارند بیش‌ از افراد دیگر در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند. سرپرستان این تحقیق عنوان کردند که میانگین زمان عفونت مجدد برای اشخاصی که برای بار دوم تست آن‌ها مثبت شده است سه ماه و نیم خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه