پیامگیر صوتی همراه اول

روش فعال سازی پیامگیر صوتی همراه اول

شما می‌توانید با فعال سازی پیامگیر صوتی همراه اول از تماس‌های بی پاسخ خود مطلع شوید. در ادامه روش فعال کردن این قابلیت را آموزش می‌دهیم.

اپراتور همراه اول دارای خدمات متنوع و فراوانی است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها از سیم کارت خود به بهترین شکل استفاده کنند. یکی از این خدمات، پیامگیر صوتی همراه اول است. کاربر می‌تواند با فعال کردن این قابلیت نگرانی‌های خود از بابت تماس‌های بی پاسخ را از بین ببرد. چرا که اگر کاربر در آن زمان پاسخگو نباشد، همراه اول تماس گیرنده را به یک شماره تلفن تعریف شده منتقل می‌کند که تماس گیرنده می‌تواند در آن پیام صوتی بگذارد.

همراه اول این پیام ضبط شده را در صندوق صوتی خود ذخیره و نگهداری می‌کند و با ارسال پیامکی کاربر را از این مسئله آگاه می‌کند. نهایتا نیز کاربر می‌تواند از طریق ایجاد تماس با شماره‌ای که در ادامه مطلب خواهیم گفت پیام صوتی را گوش کند. نکته قابل توجه این است که حتی اگر تماس گیرنده هیچ پیام صوتی را نگذارد، باز هم کاربر می‌تواند از طریق پیامکی که همراه اول برای وی می‌فرستد، نسبت به دریافت تماس بی پاسخ آگاهی پیدا کند.

آموزش فعال سازی پیامگیر صوتی همراه اول

اگر شما قصد دارید که پیامگیر صوتی همراه اول را فعال کنید باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید. لازم به ذکر است که شما بابت انجام این کار احتیاج به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای ندارید و این قابلیت کاملا رایگان است.

1- استفاده از کد دستوری #241*10*

2- ارسال عدد 241 به سرشماره 10

3- استفاده از برنامه همراه من

لازم به ذکر است که شما در صورتی می‌توانید پیامگیر صوتی همراه اول را فعال کنید که سرویس انتقال تماس شماره تلفن همراه اول شما در حالت فعال قرار داشته باشد. اگر این چنین نباشد شما موفق به انجام این کار نخواهید شد.

1- استفاده از کد دستوری #241*10*

چنانچه شما تمایل دارید که پیامگیر صوتی خود را از طریق کد دستوری #241*10* فعال کنید، لازم است که فرآیند زیر را به صورت کامل طی کنید:

الف) در اولین گام از فرآیند فعال‌سازی پیامگیر صوتی همراه اول باید کد دستوری #241*10* را شماره‌گیری کنید.

ب) پس از انجام این کار شما با پیامی مواجه می‌شوید که در آن از شما خواسته شده تا عدد 1 را وارد کرده و سپس گزینه Send را انتخاب کنید تا پیام ارسال شود.

پ) پس از انجام مرحله بالا پیام جدیدی برای شما به نمایش درمی‌آید مبنی بر این که درخواست شما بررسی و نتیجه از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود.

ت) در صورتی که هیچ مشکل خاصی وجود نداشته باشد، همراه اول نتیجه فعال‌سازی پیامگیر صوتی را از طریق ارسال یک پیامک اطلاع‌رسانی می‌کند.

با انجام مراحل بالا پیامگیر صوتی شما موبایل شما با موفقیت فعال می‌شود.

2- ارسال عدد 241 به سرشماره 10

روش دومی که شما می‌توانید با استفاده از آن پیامگیر صوتی همراه اول را فعال کنید، ارسال پیامی با عدد 241 به شماره 10 است. اگر تمایل به انجام این کار دارید در گام نخست باید عدد ۲۴۱ را به سرشماره ۱۰ پیامک کنید.

3- استفاده از اپلیکیشن همراه من

یک روش دیگر نیز وجود دارد که شما با استفاده از آن می‌توانید پیامگیر صوتی همراه اول را فعال کنید و آن اقدام از طریق اپلیکیشن همراه من است. اگر شما قصد انجام این کار را دارید باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

الف) نخست باید از میان برنامه‌های موجود روی گوشی خود اپلیکیشن همراه من را به اجرا در بیاورید.

ب) پس از انجام این کار وارد صفحه اصلی برنامه همراه من می‌شوید که باید در آنجا روی گزینه خدمات کلیک کنید.

پ) اکنون شما با گزینه‌های زیادی مواجه می‌شوید که باید از میان آن‌ها گزینه پیامگیر صوتی را انتخاب کنید.

ت) در این مرحله شما می‌توانید از وضعیتی که هم‌اکنون پیامگیر صوتی شما در آن قرار دارد آگاه شوید و چنانچه تمایل دارید که پیامگیر صوتی همراه اول را فعال کنید، باید نشانه‌ای که در صفحه مشاهده می‌کنید را به حالت روشن تغییر دهید.

ث) پس از انجام مراحل بالا پیامگیر صوتی شما با موفقیت فعال‌سازی می‌شود و هر زمان که شما نتوانستید پاسخگو باشید، تماس گیرنده به شماره 09910009912 انتقال می‌یابد و در آنجا می‌تواند برای شما یک پیام صوتی بگذارد. در صورتی که تماس گیرنده اقدام به گذاشتن یک پیام صوتی برای شما کرده باشد، شما می‌توانید با استفاده از پیامی که همراه اول با سرشماره 09910009912 برای شما می‌فرستد، از پیام صوتی که گذاشته شده آگاه شوید.

ج) اگر مخاطب اقدام به گذاشتن پیام صوتی برای شما نکرده باشد، همراه اول از طریق سرشماره 10082 پیامی را برای شما ارسال می‌کند و وجود یک تماس بی پاسخ را به شما اطلاع‌رسانی می‌کند.

روش غیر فعال کردن پیامگیر صوتی همراه اول

اگر شما قصد دارید که پیامگیر صوتی همراه اول را غیر فعال کنید، می‌توانید با استفاده از یکی از سه روش زیر این کار را انجام دهید:

الف) اقدام از طریق کد دستوری #241*10*: یکی از روش‌هایی که شما می‌توانید با استفاده از‌ آن پیامگیر صوتی همراه اول را غیر فعال کنید، استفاده از کد دستوری #241*10* است. برای انجام این کار باید ابتدا کد دستوری #241*10* را شماره‌گیری کنید و سپس عدد 2 را وارد کرده و نهایتا روی گزینه Send بزنید.

ب) ارسال عدد 241 به سرشماره 10: یکی ار روش‌های دیگری که شما می‌توانید با استفاده از آن پیامگیر صوتی همراه اول را غیر فعال کنید، ارسال عدد 241 به سرشماره 10 است. برای انجام این کار باید عدد 241 را سرشماره 10 اس ام اس کنید.

پ) استفاده از اپلیکیشن همراه من: اما راه دیگری نیز وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن اقدام به غیر فعال کردن پیام‌گیر صوتی خود کنید و آن استفاده از برنامه همراه من است. برای انجام این کار باید نشانه قرار گرفته در صفحه را به حالت فرآیندی که در بالا توضیح داده شد را طی کرده و نهایتا گزینه مشخص شده را به حالت خاموش در بیاورید.

پیامگیر صوتی همراه اول چقدر هزینه دارد؟

شما برای فعال‌سازی پیاگیر صوتی همراه اول احتیاج به پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای ندارید و می‌توانید به صورت کاملا رایگان اقدام به فعال‌سازی این قابلیت کنید. اما در صورتی که تمایل به گوش دادن پیامی که از سوی تماس گیرنده برای شما گذاشته شده است، داشته باشید، باید با شماره 09910009912 تماس بگیرید که هزینه تماس با این شماره به شرح زیر است.

الف) سیم‌کارت‌های اعتباری: 899 ریال بابت هر دقیقه

ب) سیم‌کارت‌های دائمی: 559 ریال برای هر دقیقه

لازم به ذکر است پیامی که در هنگام فعال بودن حالت رومینگ برای شما ارسال می‌شود، نیازمند پرداخت هزینه‌ای است که این هزینه مساوی با برقراری یک تماس تلفنی با ایران به علاوه هزینه مربوط به تماس دریافتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*