روتر گیمینگ ایسوس

روتر گیمینگ ایسوس TUF Gaming AX5400 معرفی شد

روتر گیمینگ ایسوس TUF Gaming AX5400 با پشتیبانی از فناوری WiFi 6 معرفی شد. در ادامه با ویژگی‌های این روتر Asus آشنا می‌شویم.

روتر قدرتمند و همه منظوره TUF Gaming AX5400 با پشتیبانی از فناوری WiFi 6 توسط ایسوس رونمایی شد. این روتر گیمینگ به منظور پشتیبانی از هر دو راهکار شبکه تحت پوشش بی سیم و کابلی به بهترین وجه ممکن تولید شده است.

آشنایی با روتر گیمینگ ایسوس TUF Gaming AX5400

شبکه Wi-Fi پایدار

روتر گیمینگ ایسوس

روتر گیمینگ ایسوس TUF Gaming AX5400 بر اساس ایجاد شبکه وایرلس و کابلی پایدار در محیط‌هایی با دستگاه‌ها و اتصالات متراکم ساخته شده است. این روتر در برگیرنده ارتباطی وسیع بین همه دستگاه‌ها از تلفن‌های هوشمند گرفته تا کنسول‌های گیمینگ و دستگاه‌های سازگار با IoT در خانه‌های مدرن است.

به لحاظ سرعت، این روتر با فناوری Wi-Fi 6 تجهیز شده تا از توان حداکثری شبکه را تا 4 برابر و پوشش آنتن را تا 80 درصد افزایش می‌دهد تا همه دستگاه‌های موجود در شبکه از پهنای باندی متعادل و پوششی یکپارچه بهره‌مند باشند. فناوری OFDMA به کار گرفته شده در این روتر امکان ارسال سیگنال‌های WiFi دورتری را نسبت شبکه‌های Wi-Fi 5 دارند.

روتر TUF Gaming AX5400 ایسوس از پیکربندی آنتن‌های 4X4 MU-MIOM و باندهای 2.4GHz و 5GHz و استفاده از تکنیک‌هایی نظیر سیگنال‌های جهت‌دار (Beamforming) پوشش شبکه را به نسبت پایدارتر از مدل‌های دیگر با سیگنال‌های قدرتمندتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

TUF Gaming AX5400 ایسوس برای پوشش کامل خانه‌های بزرگ، از فناوری AiMesh پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به عنوان هاب اصلی در شبکه دستگاه‌های سازگار ایسوس با این فناوری ایفای نقش کند.

ارتباط کابلی فوق سریع

به منظور استفاده حداکثری از شبکه گیگابیتی، هر دو پورت‌های LAN و WAN باید سازگار با نهایت سرعت قابل دستیابی برای روتر باشند. TUF Gaming AX5400 ایسوس با استفاده از ویژگی Link Aggregation برای WAN و LAN به صورت مجازی دو لینک شبکه را با هم ترکیب کرده و به کاربر امکان تجربه سرعت 2 گیگابیت بر ثانیه را از طریق پورت اترنت می‌دهد. این ویژگی برای شبکه‌های تشنه پهنای باند و دستگاه‌هایی نظیر NASها و کامپیوترهای دسکتاپ ایده‌آل است.

ساخته شده برای هر کاری

روتر گیمینگ ایسوس TUF Gaming AX5400 به طور شگفت‌انگیزی برای کارهای مختلف ایده‌آل است. بهینه‌سازی در حد اعلا و عالی در این روتر عملکردی خارق‌العاده را در هر سناریویی پدیدار می‌کند. یک پورت اختصاصی برای بازی موسوم به Gaming Port در این روتر به گیمرها و دستگاه‌های گیمینگ شبکه‌ای بهینه شده را با پینگ بهینه ارائه می‌دهد و امکان دستیابی به Port Forwarding و پیاده‌سازی Open NAT را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. موبایل گیمرها هم می‌توانند بسته‌های گیمینگ شبکه را توسط نرم افزار ASUS Router App بهینه‌سازی و اولویت‌بندی کنند.

برای مصارف خانگی نیز QoS امکان می‌دهد تا کنفرانس‌ها و تماس‌های تحت اینترنت به بهترین شکل ممکن برقرار گردد. در کنار آن راهکار حفاظتی رده تجاری AiProtection Pro به صورت بلادرنگ از شبکه و دستگاه‌های متصل در برابر حملات سایبری محافظت می‌کند.

روتر گیمینگ ایسوس TUF Gaming AX5400 به طور ویژه‌ای برای استفاده حداکثری از WiFi طراحی و مهندسی شده است تا به صورت مداوم بالاترین عملکرد را داشته باشد. دریچه‌های هوا در پایین دستگاه، در کناره‌ها و بالای دستگاه قرار دارد تا هیت‌سینک دوگانه آلومینیومی دستگاه به طور مداوم خنک گردد تا دستگاه در شرایطی پایدار به کار خود ادامه دهد. آنتن‌های ثابت و پورت‌های حفاظت شده فلزی دوام بیشتری را به طور فیزیکی برای TUF Gaming AX5400 به ارمغان می‌آورد تا در هر شرایطی این روتر از پس فشار کاری حداکثری شبکه برآید.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*