لوازم جانبی لنوو گو

لوازم جانبی لنوو گو با هدف کمک به دورکاری معرفی شدند

لوازم جانبی لنوو گو – Lenovo Go شامل یک ماوس و کیبورد بی‌سیم، انواع هدست‌های تو گوشی و رو گوشی، پاور بانک، شارژر لپ تاپ و غیره معرفی شدند.

لنوو چند روز پیش از لوازم جانبی جدیدی با هدف بهبود بهره‌وری مثل مالتی‌تسکینگ روی دستگاه‌های مختلف، عمر باتری بالا یا کیفیت صدای قابل قبول در کنفرانس‌های صوتی رونمایی کرد. لوازم جانبی لنوو گو مختص کسانی طراحی شده‌اند که هم به صورت دورکاری و هم حضوری فعالیت می‌کنند. این محصولات برای بهره‌وری و تجربه کلی بهتر در فضای کار، ترکیبی از ورودی، توان و عملکرد صوتی را به بهترین شکل ارائه می‌کنند.

لوازم جانبی لنوو گو

کیت شارژ بی‌سیم Lenovo Go USB-C Wireless Charging Kit آزادی لازم برای جابجایی بین فضای کار و سایر مکان‌ها را فراهم می‌کند. این کیت شارژ نیاز به قطع و وصل مجدد برق را از بین می‌برد و می‌تواند نوت بوک‌های ۱۳ یا ۱۴ اینچی را با توان ۶۵ وات شارژ کند.

پاور بانک Lenovo Go Wireless Mobile Power Bank با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی به کاربران اجازه می‌دهد چندین دستگاه خود را به صورت همزمان با توان ۳۰ وان شارژ‌ کنند. یکی از آن‌ها از طریق شارژر Qi و دو دستگاه دیگر از طریق پورت USB-C شارژ خواهند شد. این پاوربانک نیاز به حمل کردن چند کابل را از بین خواهد برد و اجازه می‌دهد ساعت‌های بیشتری کاربران از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

لوازم جانبی لنوو گو

ماوس بی‌سیم Lenovo Go USB-C Wireless Mouse توانایی کلیک کردن را با وزن پایین، قابلیت حمل مناسب و عمر باتری مناسب با ۳ ماه استفاده توسط یک حسگر اپتیکال آبی روی هر سطحی ممکن می‌کند. یک دکمه قابل برنامه‌ریزی نیز روی این ماوس قرار گرفته و حساسیت DPI آن نیز قابل تنظیم است.

یکی دیگر از لوازم جانبی لنوو گو ماوس بی‌سیم عمودی Lenovo Go Wireless Vertical Mouse است که انحنای مناسبی را برای قرار گرفتن دست و کاهش فشار روی مچ دست و کشیدگی بازوها ارائه می‌کند. این ماوس که به صورت بی‌سیم به دستگاه‌های شما متصل می‌شود، حساسیت DPI بالایی (تا ۲۴۰۰ نقطه) را ارائه می‌کند و از شش دکمه قابل برنامه‌ریزی توسط کاربر برخوردار است.

کیبورد بی‌سیم Lenovo Go Wireless Split Keyboard از کلیدهای بسیار پاسخگویی استفاده می‌کند که به صورت عمودی روی صفحه قرار گرفته‌اند تا احساس تایپ طبیعی‌تری را به کاربر القا کنند. این کیبورد قابلیت حمل بسیار آسانی داشته، به صورت بی‌سیم متصل می‌شود و می‌تواند از کیبورد عددی Lenovo Go Wireless Numeric Keypad هم میزبانی کند.

هدست سیمی Lenovo Go Wired Speakerphone با Microsoft Teams همکاری مستقیمی داشته و حتی روی گوش گذاشتن آن برای مدت طولانی هم نمی‌تواند باعث خستگی گوش کاربر شود. هدست‌های روی گوشی Lenovo Go Wired ANC Headset و Lenovo Go Wireless ANC Headset نیز می‌توانند تجربه صوتی با حذف نویز را به صورت سیمی و بی‌سیم ارائه کنند. یکی از آن‌ها برای این کار از درگاه USB تایپ C یا تایپ A استفاده می‌کند، در حالی که دیگر از اتصال دوگانه بلوتوثی برای اتصال دو دستگاه به صورت همزمان بهره می‌برد.

در نهایت باید به معرفی هدفون داخل گوشی Lenovo Go ANC In-ear Headphone اشاره کرد که همان کیفیت حذف نویز فعال در مدل‌های رو گوشی را ارائه می‌کند. این دیوایس طراحی شده تا از طریق درگاه USB-C به هر دیوایسی که از این درگاه بهره می‌برد، وصل شود. روی بدنه این گوشی‌ها نیز دکمه‌های برای کمترل پخش و مکالمه قرار دارد. ضمن اینکه سه سری سیلیکونی در ابعاد مختلف نیز در داخل جعبه این هدفون تعبیه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*