رابط کاربری One UI Watch

سامسونگ از رابط کاربری One UI Watch برای ساعت‌های هوشمند رونمایی کرد

در کنگره جهانی موبایل، سامسونگ از رابط کاربری One UI Watch رونمایی کرد. این رابط کاربری، مبتنی بر Wear OS گوگل است و باید منتظر معرفی گلکسی واچ 4 با آن باشیم.

از آنجایی که رابط کاربری One UI Watch سامسونگ بر مبنای Wear OS خلق شده است؛ در قیاس با سیستم عامل تایزن، تناسب بیشتری با اندروید دارد. مثلا اگر یک اپلیکیشن را از گوگل پلی استور روی گوشی هوشمند خود نصب کنید؛ در صورت داشتن نسخه‌ی واچ، به طور خودکار روی ساعت هوشمند هم نصب خواهد شد.

رابط کاربری جدید، همگام‌سازی خوبی هم بین گوشی و ساعت هوشمند ایجاد می‌کند. این ویژگی وقتی به چشم می‌آید که بیش از یک شهر در اپلیکیشن clock داشته باشید؛ یا یک شماره تلفن را در گوشی خود بلاک کرده باشید. خواهید دید که همین تنظیمات در گلکسی واچ نیز اعمال خواهند شد.

در قیاس با سیستم عامل تایزن، وان یو آی واچ امکان استفاده از اپ‌های بیشتری را هم به شما می‌دهد. از عناوین پرطرفدار می‌توانیم به Strava ، Google Maps ، YouTube Music ، Spotify ، Calm و Adidas Running اشاره کنیم.

سامسونگ حتی اسمارت واچ جدید خود را با عملکرد سریع‌تر و دوام باتری بیشتر توصیف کرده است؛ همه این‌ها به لطف سیستم عامل گوگل!

البته برای متمایز ساختن گلکسی واچ از سایر ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS، کمپانی کره‌ای یک ابزار طراحی واچ فیس را هم در اختیار طراحان قرار خواهد داد.

احتمالا سامسونگ نخستین ساعت هوشمند مجهز به One UI Watch را در ماه آینده با نام گلکسی واچ 4 معرفی خواهد کرد. از قابلیت‌های مورد انتظار آن، باید به امکان اندازه‌گیری چربی بدن و توده عضلانی اشاره کنیم.

رابط کاربری One UI Watch سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*