آپدیت گوشی های سامسونگ

برخی گوشی های سامسونگ تا ۵ سال پشتیبانی می‌شوند

بر اساس گزارش‌های اخیر، نسخه سازمانی برخی از گوشی های سامسونگ می‌توانند تا ۵ سال به‌روزرسانی‌های منتشر شده از سوی سامسونگ را دریافت کنند.

سامسونگ می‌گوید نسخه‌های سازمانی برخی از گوشی های هوشمند محبوبش تا ۵ سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد. این مطابق سیاست‌های به‌روزرسانی محصولات اپل است، اما در مورد سامسونگ باید بگوییم که متأسفانه کاربران عادی نمی‌توانند از این سیاست بهره‌مند شوند.

محصولاتی که قرار است جزوی از سیاست جدید سامسونگ باشند شامل گوشی‌های خانواده گلکسی S20، دو گوشی سری گلکسی Note 20، گوشی گلکسی XCover 5 و تبلت گلکسی Tab Active 3 هستند. همانطور که در بالاتر گفتیم، این محصولات از تاریخ عرضه خود به مدت ۵ سال می‌توانند به‌روزرسانی‌های امنیتی را از سوی سامسونگ دریافت کنند. اما نسخه سازمانی دیگر محصولات سامسونگ مثل سابق همان ۴ سال پشتیبانی را دریافت خواهند کرد.

نسخه معمولی گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ هم تا چهار سال می‌توانند از آپدیت‌های نرم افزاری بهره‌مند شوند. مدل‌های بالارده به صورت ماهانه به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهند کرد، در حالی که پرچمداران قدیمی و گوشی‌های میان‌رده معمولاً این به‌روزرسانی‌ها را به صورت فصلی (سه ماهه) دریافت خواهند کرد. دستگاه‌هایی که طی دو سال گذشته عرضه شده باشند نیز سریع‌تر از دیگر مدل‌ها به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهند کرد.

اما چه تفاوتی بین مدل معمولی و سازمانی یک گوشی گلکسی وجود دارد؟ مدل‌های سازمانی مناسب کسب و کارها طراحی شده‌اند تا توسط تیم فناوری اطلاعات مشاغل مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. تنها برنامه‌ها و نرم افزارهای مورد تأیید یک سازمان می‌تواند روی یک دستگاه سازمانی نصب شود. این کار امنیت کلی دستگاه را افزایش می‌دهد و به مبارزه با بدافزارها و جلوگیری از حملات هکرها کمک می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چه سازمانی چه غیر سازمانی دمت گرم سامسونگ