گوشی وان پلاس 9T

منتظر گوشی وان پلاس 9T با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی هاسلبلاد باشید

گوشی وان پلاس 9T با دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی هاسلبلاد، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی به زودی معرفی خواهد شد.

خبر رسیده که شرکت وان پلاس در حال کار روی پرچمدار جدید خودش به نام وان پلاس 9T است. طبق آخرین گزارش‌ها ما می‌دانیم که قرار نیست مدل 9T Pro وجود داشته باشد و به همراه با 9T معرفی شد. حالا گفته می‌شود گوشی 9T به رابط کاربری ColorOS 11 نیز مجهز خواهد بود.

یکی از افشاگران دنیای دیجیتال می‌گوید گوشی جدید وان پلاس در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ همراه با رابط کاربری جدید ColorOS 11 معرفی خواهد شد. وی همچنین اضافه کرده است که این گوشی به سیستم دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی با برند پرآوازه هاسلبلاد (Hassleblad) مجهز است. در حالی که این افشاگر تأیید می‌کند که نسخه چینی گوشی وان پلاس ۹ تی همراه ColorOS 11 عرضه می‌شود، اما مشخص نیست نسخه بین‌المللی آن به رابط کاربری سفارشی برند اوپو مجهز خواهد بود یا خیر.

وان پلاس 9T

اگر اخبار گجت نیوز را دنبال کرده باشید، حتماً در خبرها شنیده‌اید که بخش توسعه نرم افزار موبایل دو شرکت وان پلاس و اوپو اخیراً با یکدیگر ادغام شده‌اند و از آنجایی که هر دو تحت مالکیت یک شرکت چینی فعالیت می‌کنند، بعید نیست که گوشی‌های وان پلاس با رابط کاربری سفارشی اوپو وارد بازار شوند.

بیشتر بخوانید:

دو شرکت وان پلاس و اوپو با یکدیگر ادغام می‌شوند

ما شنیده‌ایم که گوشی وان پلاس 9T به نمایشگر امولد انعطاف‌پذیر Samsung E4 با پنل LTPO مجهز خواهد بود که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند. کوالکام اخیراً از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس به عنوان نسخه ارتقاء یافته اسنپدراگون ۸۸۸ پرده برداری کرده است.

کوالکام همچنین خبر داده است که در آینده این تراشه توسط برندهای ROG (ایسوس)، آنر، موتورولا، ویوو و شیائومی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از آنجا که نامی از وان پلاس در این لیست آورده نشده، احتمالاً پرچمدار بعدی این کمپانی چینی از نسخه معمولی اسنپدراگون ۸۸۸ قدرت خواهد گرفت.

سال گذشته وان پلاس در ماه اکتبر از گوشی OnePlus 8T رونمایی کرد. بنابراین انتظار می‌رود نسل آینده این گوشی هم در ماه اکتبر معرفی شود. علاوه بر این، وان پلاس از یک گوشی اقتصادی به نام وان پلاس نورد ۲ هم در کنار این گوشی پرچمدار رونمایی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ها این گوشی میان‌رده هم به یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی فول اچ‌دی پلاس امولد با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین سه‌گانه ۵۰ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی خود مجهز است. قلب تپنده وان پلاس نورد ۲ متعلق به تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک است که تا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. ضمن این که رابط کاربری آن OxygenOS 11 است و از یک باتری ۴.۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۳۰ وات (فناوری Warp Charge 30T) نیروی خودش را دریافت می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*