بازی GTA 6

اطلاعات جدیدی از زمان عرضه و روند ساخت بازی GTA 6 منتشر شد

گزارشات جدید نشان می‌دهند که تا چهار سال آینده خبری از بازی GTA 6 نخواهد بود و نسخه ششم این فرنچایز محبوب، قرار نیست به این زودی‌ها منتشر شود.

پس از اظهارات مبهم لیکرهای مختلف صنعت ویدیوگیم راحع‌به تاریخ انتشار بازی GTA 6، حالا خبرنگاران مطرح این حوزه یعنی اندی رابینسون و جیسون شرایر، شایعات منتشرشده را درباره این عنوان موردانتظار با اطلاعاتی که خودشان در اختیار دارند، در یک راستا قرار داده‌اند.

پس از اینکه تام هندرسون ویدیویی را در حساب شخصی‌اش به اشتراک گذاشت و درباره احتمال عرضه بازی GTA 6 در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ صحبت کرد، جیسون شرایر به تأیید صحبت‌های او پرداخت و گفت: تمام چیزهایی که هندرسون راجع‌به نسخه ششم Grand Theft Auto گفته است، با آنچه که من شنیده‌ام مطابقت دارد.»

این ادعاها با گزارشات قبلی شرکت Take-Two از بودجه‌های بازاریابی و تبلیغاتی خود مغایرت دارند. در این گزارشات به احتمال انتشار بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۳ اشاره شده بود. این احتمالات و پیش‌بینی‌ها ظاهراً به قبل از همه‌گیری ویروس کرونا برمی‌گردند؛ زیرا از آن دوران به بعد، اکثر تولیدات حوزه سرگرمی به صورت خودکار با تأخیر مواجه شدند.

همچنین گزارش شده است که نسخه ششم بازی جی تی ای در حال و هوا و اتمسفر نسخه وایس سیتی – Vice City جریان دارد و یک تجربه مدرن‌تر را از منطقه الهام گرفته شده از شهر میامی به مخاطبان ارائه خواهد داد.

این در حالی است که از سال گذشته، زمزمه‌هایی درباره روند توسعه و برنامه‌های آتی استودیو راک‌استار برای بازی‌هایش به گوش می‌رسید. در آوریل سال ۲۰۲۰، گزارش شد که استودیو Rockstar قصد دارد تا تغییری بنیادین و گسترده را در فرهنگ توسعه و انتشار عناوین مختلف‌اش ایحاد کند؛ تغییراتی که به روند ساخت پروژه بعدی این استودیو که بازی GTA 6 است، کمک خواهند کرد.

تام هندرسون با صحبت راجع‌به بخش دیگری از شایعات، طرفداران را بیش از پیش به وجد آورده است. او اعتقاد دارد که بازی GTA 6 پس از انتشار، از به‌روزرسانی‌ها و محتواهای قابل دریافتی که در عناوینی نظیر «کال آو دیوتی وارزون» و «فورتنایت» می‌بینیم، بهره‌مند خواهد شد.

همچنین گزارش شده است که بازی GTA 6 به لطف حق ثبت اختراع شرکت راک‌استار که به افزایش هوش مصنوعی و قابلیت‌های مختلف آن تعلق دارد، می‌تواند از NPCهای هوشمندتری برخوردار باشد. در مجموع، هنوز به صورت رسمی خبری از رونمایی جی تی ای ۶ نیست و به احتمال زیاد باید برای دیدار مجدد با این فرنچایز پرطرفدار، چهار سال دیگر صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*