سرویس تلویزیونی سامسونگ

همین حالا رایگان از سرویس تلویزیونی سامسونگ استفاده کنید

سرویس تلویزیونی سامسونگ – Smart TV Plus را به صورت رایگان از طریق گوشی‌ها و تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ یا مرورگر وب کامپیوتر خود تماشا کنید.

اگر صاحب یک دستگاه تلویزیون هوشمند یا گوشی هوشمند سامسونگ هستید، همین حالا می‌توانید به سرویس تلویزیون سامسونگ به نام Smart TV Plus به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید. سامسونگ می‌گوید در بخش رایگان این سرویس بیش از ۱۶۰ کانال قرار گرفته است که از آن‌ها می‌توان به People TV و Crime 360 نیز اشاره کرد. اما گوشی و تلویزیون به کنار، شما از طریق یک مرورگر وب روی کامپیوتر و لپ تاپ خود نیز می‌توانید محتوای این تلویزیون اینترنتی را مشاهده کرده و لذت ببرید.

سرویس اسمارت تی وی پلاس سامسونگ مدتی‌ست که فعالیت می‌کند، اما بسیاری از کاربران محصولات سامسونگ از وجود  آن بی‌خبر بوده‌اند. به عنوان مثال اگر صاحب یکی از گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ هستید، کافیست صفحه گوشی خود را به طرف راست بکشید تا سریعاً به این سرویس تلویزیونی دسترسی پیدا کنید.

برای دسترسی به سرویس تلویزیونی سامسونگ کافیست در مرورگر خود آدرس SamsungTVPlus.com را وارد کنید و به این وب‌سایت مراجعه کنید. درست مثل اپلیکیشن این سرویس برای موبایل و تلویزیون، برای استفاده از آن نیازی به ایجاد یک حساب کاربری نیست. مشاهده محتوا در این سرویس نیز بسیار آسان است و نیاز به کار پیچیده‌ای نیست. این سرویس همچنین شامل برخی ایستگاه‌های رادیویی موسیقی نیز می‌شود.

برنامه‌های سرویس تلویزیونی سامسونگ

سرویس تلویزیونی سامسونگ

شما نباید انتظار داشته باشید این سرویس رایگان مثل بسیاری از سرویس‌های پولی کامل باشد. بلکه در واقع این سرویس مناسب زمانی که است که شما به دنبال راه رایگانی برای مشاهده اخبار یا برخی از برنامه‌های تلویزیونی بدون پرداخت پول هستید. البته برخی از برنامه‌های تلویزیونی محبوب نیز در این پلتفرم حضور دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به Deal or No Deal ،PBS Kids ،Unsolved Mysteries ،Tiny House Hunting و Kitchen Nightmares اشاره کرد.

گفتنیست که در حال حاضر استفاده از این سرویس برای کاربران ایرانی فراهم نیست و برای دسترسی به آن حتماً باید از سرویس‌های تغییر IP استفاده کنند. علاوه بر این، برای دسترسی به سرویس تلویزیون سامسونگ حتماً باید از طریق یکی از مرورگرهای Edge ،Chrome ،Internet Explorer ،Safari و Firefox اقدام کنید.