زد تی ای اکسون 30 5g

خودنمایی گوشی ZTE Axon 30 5G در تیزرهای تبلیغاتی با دوربین زیر نمایشگر

سال گذشته، زد تی ای اکسون 20 5G به عنوان نخستین موبایل هوشمند با دوربین زیر نمایشگر وارد بازار شد. حالا گوشی ZTE Axon 30 5G با نسل دوم این فناوری در راه است.

شرکت ZTE کمپین تبلیغاتی خود را برای گوشی Axon 30 5G به راه انداخته؛ مهم‌ترین چیزی هم که روی آن مانور می‌دهد، نسل دوم دوربین زیر نمایشگر با ویژگی‌های بهبودیافته است. مثلا اخیرا اعلام شد رزولوشن آن قسمت از صفحه نمایش که روی دوربین سلفی را می‌پوشاند، با افزایش دو برابری به 400ppi می‌رسد.

این یعنی تمام بخش‌های صفحه نمایش، تراکم پیکسلی یکسانی خواهند داشت و قسمت پوشاننده‌ی دوربین، کاملا غیر قابل تشخیص خواهد بود. ولی در اکسون 20 به علت رزولوشن پایین‌تر، آن قسمت کاملا به چشم می‌آمد؛ به ویژه در پس‌زمینه سفید رنگ!

زد تی ای اکسون 20 5g

زد تی ای اکسون 20 5g

کمپانی سازنده با انتشار یک پوستر، افزایش نرخ رفرش صفحه نمایش از 90 به 120 هرتز را هم تایید کرده است.

زد تی ای یک تیزر ویدیویی را نیز منتشر کرد که پنل جلوی اکسون 30 5G را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این گوشی در قیاس با مدل قبلی، نسبت نمایشگر به بدنه بیشتری داشته باشد. حاشیه‌ها بسیار باریک شده‌اند و فقط چانه گوشی کمی ضخیم باقی مانده است.

با این تفاصیل، Axon 30 5G می‌تواند تجربه کاربری تمام صفحه را به معنای واقعی کلمه به ارمغان بیاورد.

هنوز زمان رونمایی از گوشی به طور رسمی اعلام نشده است؛ ولی شایعات به تاریخ 31 تیر ماه اشاره دارند. البته قرار بود اکسون 30 در زمستان گذشته معرفی شود؛ اما بحران کمبود تراشه و برخی مشکلات دیگر، باعث بروز تاخیر شد. حالا درباره قدرت گرفتن دستگاه از تراشه اسنپدراگون 888 هم ابهام وجود دارد.

تیزر ویدیویی گوشی ZTE Axon 30 5G

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*