همراه اول

پنجمین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران با حمایت همراه اول برگزار می‌شود

پنجمین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز ایران با حمایت همراه اول در راستای ارائه جدیدترین اطلاعات، تبادل افکار متخصصان و معرفی فناوری‌های برتر مرتبط با این حوزه برگزار می‌شود.

پنجمین سمپوزیوم تازه‌های نقشه برداری مغز ایران (ISBM2021) در روزهای ۲۳ و ۲۴ تیرماه توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و با حمایت مالی اپراتور همراه اول برگزار می‌شود. از اهداف این رویداد که به عنوان بزرگترین رویداد نقشه برداری مغز کشور محسوب می‌شود می‌توان به ارائه به‌روزترین اطلاعات، تبادل افکار متخصصان، توسعه و ترویج و معرفی فناوری‌های برتر مرتبط با این حوزه در داخل و خارج کشور اشاره کرد.

حمایت همراه اول از پنجمین سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز

بیش از 18 سخنران داخلی و خارجی از کشور‌هایی چون ایران، آمریکا، انگلیس، اسپانیا و آلمان آخرین و به‌روزترین دستاورد‌های خود را در این حوزه ارائه خواهند داد و علاقه‌مندان می‌توانند به شکل مجازی در مباحث مورد نظر شرکت کنند. همچنین در این سمپوزیوم تازه‌های آگاهی از ساختار و عملکرد مغز، نورون‌ها و راز آنها، سیگنال‌های مغزی، مغز منعطف: تحریک‌پذیری و منظره شگفت‌انگیز مغز، تصویربرداری تشدید مغناطیسی مغز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

گفتنی است اپراتور همراه اول به عنوان پرچمدار توسعه جدیدترین تکنولوژی‌های ارتباطی و با داشتن بالاترین رکورد سرعت 5G در کشور به دلیل حضور گسترده محققان و پژوهشگران علوم و تکنولوژی‌های جدید و بین رشته‌ای از جمله هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در علوم مغز و نقشه برداری در سطح ملی و بین‌المللی از برگزاری این رویداد حمایت کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*