هیوندای سانتا کروز 2022

مشخصات و قیمت تیپ‌های مختلف پیکاپ هیوندای سانتا کروز 2022 اعلام شد

هیوندای به صورت رسمی قیمت پیکاپ هیوندای سانتا کروز 2022 را اعلام کرده است که مطابق با آن قیمت پایه این پیکاپ نزدیک به ۲۴ هزار دلار خواهد بود.

قیمت هیوندای سانتا کروز 2022 بالاخره از سوی شرکت هیوندای اعلام شد و بر این اساس بدون در نظر گرفتن هزینه حمل و نقل که ۱ هزار و ۱۸۵ دلار می‌شود، قیمت پایه این خودرو ۲۳ هزار و ۹۹۰ دلار است. لازم به ذکر است که قیمت این اتومبیل از فورد ماوریک که نزدیک به ۲۰ هزار دلار قیمت دارد، بالاتر است. برای تیپ پایه این اتومبیل که تحت عنوان SE شناخته می‌شود امکاناتی در نظر گرفته شده است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به سیستم صوتی با شش بلندگو و سیستم‌های ایمنی دستیار نور بالا، نمایشگر 8 اینچی سیستم اطلاعاتی- سرگرمی با اپل کارپلی و اندروید اتو، شیشه‌های عقب دودی، رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی و سیستم حرکت میان خطوط و هشدار هوشمند محدودیت سرعت اشاره کرد.

هیوندای سانتا کروز 2022

هیوندای برای تیپ SE و SEL این اتومبیل یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی در نظر گرفته است که ‌می‌تواند 190 اسب بخار قدرت را به همراه 245 نیوتن‌متر گشتاور به تولید برساند. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک است و می‌توان با پرداخت 1500 دلار سامانه چهار چرخ محرک را برای این خودرو سفارش داد.

هیوندای برای اشخاصی که به دنبال قدرت بالاتری هستند نیز تیپ پریمیوم را درنظر گرفته که قیمت آن 35/680 دلار است. هیوندای برای این نسخه از سانتا کروز یک پیشرانه 2.5 لیتری توربو را در نظر گرفته است که می‌تواند قدرت ۲۰۵ اسب بخار را به همراه گشتاور 420 نیوتن‌متری به تولید برساند. این پیشرانه به یک جعبه دنده هشت سرعته دو کلاچه متصل شده و به طور استاندارد سامانه چهار چرخ محرک برای آن در نظر گرفته شده است.

ظرفیت یدک کشی این نسخه از سانتا کروز به واسطه بهره‌مندی از موتور 2.5 لیتری توربو به 2270 کیلوگرم رسیده است.

هیوندای سانتا کروز 2022

بهترین تیپ هیوندای سانتا کروز 2022

هیوندای سانتا کروز 2022 علاوه بر دو تیپ مذکور یک تیپ دیگر نیز دارد که بهترین تیپ این اتومبیل محسوب می‌شود. این تیپ لیمیتد نام دارد و قیمت پایه آن 39/720 دلار است. این تیپ از پیکاپ سانتا کروز از نظر ظاهری با دیگر تیپ‌های این اتومبیل به واسطه بهره‌مندی از رینگ‌های 20 اینچی و جلوپنجره کرومی تیره متفاوت شده است. برای این تیپ از هیوندای سانتا کروز 2022 امکاناتی در نظر گرفته شده که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به سیستم صوتی پریمیوم Bose، دریچه تهویه برای سرنشینان عقب، نمایشگر 10.25 اینچی اطلاعات-سرگرمی با تکنولوژی تشخیص صدا، گرم‌کن غربیلک فرمان و صندلی‌های چرمی با گرم‌کن و تهویه اشاره کرد. مکان تولید پیکاپ سانتا کروز آلاباما است و قرار است این پیکاپ از آخرین روزهای ماه جاری فروش آن آغاز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*