گوشی دوجی ان 40 پرو

گوشی دوجی ان 40 پرو با باتری 6380 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

اخیرا حضور Doogee در بازار موبایل، پررنگ‌تر شده؛ تازه‌ترین محصول این کمپانی، گوشی دوجی ان 40 پرو – Doogee N40 Pro است که صفحه نمایش بزرگ و باتری پرظرفیتی دارد.

از مولفه‌های طراحی گوشی دوجی ان 40 پرو باید به پنل عقب کلاسیک با لایه‌ای چرم-مانند اشاره کنیم که از باقی ماندن لکه‌های اثر انگشت جلوگیری می‌کند.

در پشت دستگاه، یک مجموعه دوربین چهارگانه و در لبه کناری، حسگر اثر انگشت قرار دارد. صفحه نمایش گوشی، ناچ‌دار است و رنگ‌بندی آن شامل آبی، مشکی، سبز و قهوه‌ای می‌شود.

گوشی دوجی ان 40 پرو

مشخصات گوشی دوجی ان 40 پرو

در فهرست مشخصات دستگاه، نام تراشه هلیو P60 دیده می‌شود که با پردازشگر گرافیکی ARM Mali-G72 MP3 همراه است. پردازنده مرکزی آن، چهار هسته Cortex-A53 و چهار هسته Cortex-A73 با سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز دارد. این‌ها را اضافه کنید به رم 6 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگ!

دوربین سلفی گوشی، 16 مگاپیکسلی و دوربین اصلی در ماژول چهارگانه، 20 مگاپیکسلی است. دوربین‌های فوق عریض 8 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج نیز آن را همراهی می‌کنند.

پنل 6.52 اینچی دوجی N40 پرو محتوا را با رزولوشن 1620 در 720 پیکسل و نسبت تصویر 20 به 9 نمایش می‌دهد. باتری 6380 میلی آمپر ساعتی آن هم قادر به تامین انرژی برای دست‌کم یک روز استفاده است.

در این گوشی Doogee می‌توانید دو سیم‌کارت نانو یا یک کارت حافظه و یک سیم‌کارت قرار دهید. فروش آن از تاریخ 4 مرداد آغاز خواهد شد؛ اما هنوز قیمتی اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*