سیستم کاملا خودران تسلا

سیستم کاملا خودران تسلا کره ماه را به عنوان چراغ زرد تشخیص داد + ویدیو

به تازگی ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد سیستم کاملا خودران تسلا به اشتباه ماه کامل را به عنوان چراغ زرد راهنمایی رانندگی تشخیص داد.

شرکت خودروسازی Tesla اخیرا اشتراک سیستم کاملا خودران (Full Self-Driving) خود را با پرداخت ماهانه 99 تا 199 دلار به مشتریان محصولات خود ارائه کرد، اما برخی از کاربران هنگام استفاده از سیستم اتوپایلوت این شرکت با نواقصی جزئی مواجه شدند که جدیدترین آن تشخیص اشتباه کره ماه به عنوان چراغ زرد راهنمایی رانندگی است.

تشخیص اشتباه سیستم کاملا خودران تسلا

اخیرا یک راننده خودرو تسلا در شبکه اجتماعی توییتر ویدیویی را منتشر کرد که از وجود نقص در سیستم اتوپایلوت تسلا حکایت داشت. در این ویدیو سیستم اتوپایلوت تسلا به اشتباه ماه کامل را به عنوان نور زرد چراغ راهنمایی تشخیص داد و باعث کاهش سرعت خودرو شد. این کاربر پس از انتشار این ویدیو از ایلان ماسک و مهندسان شرکت تسلا خواست تا چنین ایرادهایی را برطرف سازند.

شرکت تسلا از زمان ارائه سیستم خودران خود همواره در صدد رفع مشکلات آن بوده و بدون شک این مشکل را نیز با ارائه یک به‌روزرسانی جزئی برطرف خواهد ساخت، اما وجود ایرادهایی که اخیرا در این سیستم مشاهده شده باعث شد تا منتقدان، ایلان ماسک را به اغراق در معرفی ویژگی‌های سیستم اتوپایلوت تسلا متهم کنند.

ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*