همراه اول

همراه اول طی امضای تفاهم‌نامه با کمیته امداد حامی 2000 کودک طرح محسنین شد

اپراتور همراه اول طی امضای تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) حامی 2000 کودک طرح محسنین شد.

صبح روز 6 مرداد 1400 مراسم امضای تفاهم‌نامه میان اپراتور همراه اول با کمیته امداد امام خمینی (ره) در ساختمان ستاره ونک اپراتور اول تلفن همراه برگزار شد که در این مراسم مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول و مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد حضور داشتند.

جزئیات تفاهم‌نامه تفاهم نامه همراه اول با کمیته امداد

از اهداف تفاهم‌نامه امضا شده میان همراه اول با کمیته امداد می‌توان به گسترش و تعمیق فرهنگ احسان، نیکوکاری و تقویت مسئولیت اجتماعی ایرانیان در رسیدگی به امور نیازمندان و کاهش آلام محرومان اشاره کرد که برای دستیابی به این اهداف از ظرفیت‌های مشترک بین این دو مجموعه استفاده خواهد شد.

اپراتور همراه اول که وسیع‌ترین شبکه ارتباطات سیار در کشور را در اختیار دارد همواره به تبلیغ و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و گسترش و ترویج مسئولیت‌های اجتماعی ایرانیان بر اساس رسالتی که بر دوش دارد متعهد مانده است. در همین راستا همانند سال‌های قبل طرح‌ها و کمپین‌هایی را با هدف مشارکت‌های مردمی در امور خیریه و توسعه فرهنگ استفاده از روش‌های نوین پرداخت در این حوزه به اجرا در آورده است.

اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول با اعلام این که همکاری با کمیته امداد باعث افتخار ماست عنوان کرد:

همواره سعی کرده‌ایم سوای از کمک‌های مستقیم و کمپین‌های داوطلبانه‌ای که اجرا می‌کنیم، به نقش دیگر خود که به بسیج کردن آحاد جامعه با استفاده از بسترهای ارتباطی در اختیارمان مربوط می‌شود نیز بپردازیم. با توجه به این که اگر درخواستی در زمان و محل مناسب برای کاربران فضای مجازی مطرح شود، استقبال خواهند کرد و به آن لبیک می‌گویند، لذا باید از بحث فضای مجازی استفاده بیشتری در راستای امور خیر داشت.

بختیاری، رئیس کمیته امداد نیز عنوان کرد فرهنگ خیر، احسان و انفاق آثار خوبی در جامعه می‌گذارد و اپراتور همراه اول در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادها در زمان صدور فرمان رزمایش مواسات و همدلی توسط رهبری خوب عملکرد خوبی نشان داد. وی با اعلام این که از همراه اول به دلیل انجام مسئولیت‌های اجتماعی به نحوه احسن سپاسگذاریم گفت تقبل حمایت از 2000 کودک طرح محسنین توسط این اپراتور نیز که مربوط به حمایت مالی از کودکان با سرپرست ناتوان می‌شود، تشکر ویژه می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*