تبلت جدید نوکیا

منتظر تبلت جدید نوکیا با امکانات و قیمت مناسب باشید

مدت زیادی از ورود آخرین تبلت نوکیا به بازار می‌گذرد؛ اما ظاهرا اچ‌ام‌دی گلوبال قصد دارد نخستین تبلت خود را تحت برند Nokia عرضه کند. گفته می‌شود تبلت جدید نوکیا قیمت ارزانی هم دارد.

به ادعای یک فروشگاه انگلیسی، تبلت جدید اندرویدی نوکیا با نام T20، صفحه نمایش 10.36 اینچ و قیمت پایه 185 پوند در راه است. این مبلغ معادل 250 دلار است؛ ولی اگر در آمریکا عرضه شود؛ شاید برچسب قیمت 200 دلاری داشته باشد.

البته واضح است که با یک تبلت رده بالا در حد و اندازه‌ی اپل آیپد پرو روبه‌رو نیستیم. ولی نوکیا تی 20 پتانسیل تبدیل شدن به دستگاهی با ارزش خرید بالا را دارد؛ چیزی مشابه تبلت پرطرفدار Fire HD 10 آمازون!

از سایز غیرمعمول صفحه نمایش نوکیا T20 که بگذریم، نام آن در تناسب با گوشی‌هایی مانند نوکیا سی 20، جی 20، ایکس 20 و ایکس آر 20 است.

از مشخصات منتسب به تبلت جدید نوکیا باید به طراحی مقاوم، رم 4 گیگ و حافظه داخلی 64 گیگ اشاره کنیم. این در حالیست که نسخه پایه آمازون فایر اچ دی 10 (عرضه شده در سال 2021) فقط 3 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی دارد. خرید نسخه 64 گیگ آن، مستلزم پرداخت 190 دلار است.

ظاهرا نوکیا تی 20 نسخه‌ای گران‌تر با پشتیبانی از 4G LTE هم دارد. البته هنوز باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری درباره این محصول باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*