گلکسی A52s 5G

تصاویر گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G منتشر شد

پس از شایعاتی که اخیرا از گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G – ای 52 اس 5 جی منتشر شد، حالا اولین تصاویر آن نیز در دسترس قرار گرفته است.

رندرهای سامسونگ گلکسی A52s 5G علاوه بر نشان دادن ظاهر کلی این گوشی هوشمند، تعدادی از شایعات پیشین را نیز تایید می‌کنند.

پس از ظاهر شدن ای 52 اس 5 در گیک‌بنچ و اطلاعاتی که از قیمت و مشخصات فنی آن به بیرون درز کرد، حالا اولین رندرهای این گوشی نیز فاش شده که رسمی به نظر می‌رسند.

در این تصاویر، گوشی مذکور با چهار رنگ سبز، مشکی، سفید و بنفش به نمایش گذاشته شده‌ که در مقایسه با گلکسی A52 5G، رنگ سبز جدید است و جایگزین رنگ آبی شده؛ اگرچه احتمال دارد که در نهایت شاهد عرضه‌ی مدل آبی رنگ هم باشیم.

از نظر طراحی ظاهری نیز شاهد تغییری نیستیم و این گوشی دقیقا مشابه‌ مدل ای 52 جلوه می‌کند، ضمن اینکه همان طور که گفته شده بود، دوربین سلفی آن به صورت حفره‌ای خواهد بود. اما جایی که این گوشی به مسیر متفاوتی می‌رود، بخش سخت افزاری است. گلکسی A52s 5G در کنار پشتیبانی از نسل پنجم شبکه تلفن همراه، مجهز به چیپست اسنپدراگون 778G است که از نظر قدرت و عملکرد، وضعیت بسیاری بهتری نسبت به اسنپدراگون 750G دارد که در مدل A52 5G به کار گرفته شده بود.

این گوشی ظاهرا تنها در یک مدل 128 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد و 8 گیگابایت رم دارد که برای انجام بازی‌ها و کارهای روزانه، کاملا مناسب است. دیگر مشخصات فنی این گوشی هنوز مشخص نیست اما با توجه به شباهتی که به مدل پایه دارد، می‌توان انتظار داشت که از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی آمولد با رزولوشن FHD+ بهره ببرد و به احتمال زیاد با باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 11 عرضه شود.

گلکسی A52s 5G احتمالا در رویداد آتی سامسونگ که در 11 اوت (20 مرداد) برگزار خواهد شد، رونمایی نمی‌شود و باید دید شرکت سازنده چه زمانی از آن به صورت رسمی پرده برمی‌دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پرچمداریه این سلطان