ایرباد لاجیتک Zone

ایرباد لاجیتک Zone با قابلیت‌های تازه رونمایی شد

ایرباد لاجیتک Zone – زون از محصولات جدید این شرکت است که به صورت بی‌سیم طراحی شده و برای اولین بار، از دکمه‌ی اختصاصی قطع صدا بهره می‌برد.

شرکت لاجیتک از ایرباد Zone رونمایی کرد که می‌تواند برای افراد حرفه‌ای مناسب باشد و حتی برای کارهای فرعی همانند بازی کردن مورد استفاده قرار بگیرد.

لاجیتک سال‌هاست که در زمینه تولید هدست‌های سیمی و بی‌سیم فعالیت دارد اما محصولات آن‌ها در زمینه‌‌ی هدفون‌های تو گوشی و ایربادها هنوز وارد بازار نشده‌اند. حالا یکی از اولین ایربادهای این شرکت با نام زون رونمایی شده که حتی در سایت رسمی لاجیتک قرار گرفته و به‌زودی عرضه خواهد شد.

اولین ویژگی ایرباد لاجیتک Zone که آن را از رقبا متمایز می‌کند، یک دکمه‌ی اختصاصی برای قطع صدا است که آن را تنها در مدل‌های گلکسی بادز مشاهده کرده بودیم. این دکمه همواره در هدست‌ها وجود داشته اما معمولا در طراحی ایربادها حذف می‌شود و تمرکز شرکت‌ها بر روی کیفیت میکروفون و بخش‌های دیگر است.

ایرباد جدید لاجیتک اگرچه شباهت‌های زیادی به دیگر محصولات بازار دارد و می‌تواند برای موسیقی، ورزش یا تماس‌های روزانه استفاده شود اما شرکت سازنده، آن را یک گزینه‌ی مناسب برای افراد حرفه‌ای توصیف کرده که برای کنفرانس‌های ویدیویی کارایی بیشتری دارد.

ایرباد لاجیتک Zone

ایرباد زون در مجموع دارای 6 میکروفون داخلی است و از یک فناوری پیشرفته‌ی کاهش صداهای مزاحم بهره می‌برد که شفافیت صدا را نیز افزایش می‌دهد. این ایرباد کوچک، یک باتری لیتیومی قدرتمند هم دارد که بواسطه‌ی آن می‌توانید تا 12 ساعت موسیقی گوش دهید (9 ساعت در صورت استفاده از نویز کنسلینگ فعال) و 6.5 ساعت به گفتگو بپردازید (6 ساعت در صورت استفاده از نویز کنسلینگ فعال).

شارژ کامل این ایرباد، 2 ساعت و 45 دقیقه و شارژ کامل کیس شارژ آن حدود 3 ساعت طول می‌کشد (کیس مذکور از استاندارد شارژ Qi نیز پشتیبانی می‌کند). تنها با 5 دقیقه شارژ کردن این ایرباد بواسطه‌ی کیس اختصاصی آن، می‌توانید نزدیک به 2 ساعت موسیقی گوش دهید. همچنین با کیس، می‌توانید حداقل 2 بار به طور کامل این ایرباد را شارژ نمایید.

از دیگر ویژگی‌های ایرباد لاجیتک Zone می‌توان به استاندارد ضد آب و ضد گرد و غبار (IP68) اشاره کرد که بسیاری از نگرانی‌های شما را برطرف می‌کند و حتی می‌توانید از آن در زیر باران به راحتی استفاده کنید. این ویژگی در رابطه با کیس نیز صدق می‌کند و آن هم دارای استاندارد IP54 است. این ایرباد قرار است در دو رنگ رُز گلد و خاکستری تیره عرضه شود.

ایرباد لاجیتک Zone

اما دیگر محصول جدید لاجیتک یعنی ایرباد سیمی زون را هم نباید نادیده گرفت. این ایرباد قرار است با قیمت 99 دلار در ایالات متحده به فروش برسد و از ویژگی‌هایی همچون کاهش صداهای مزاحم، صدای فراگیر، ANC و دکمه‌ اختصاصی قطع صدا بهره می‌برد.

طبق ادعای شرکت سازنده، ایرباد وایرلس زون از سوی سه پلتفرم بزرگ ویدیو کنفرانس یعنی گوگل میت، مایکروسافت تیمز و زوم گواهی رسمی دریافت کرده‌ و می‌توانید با استفاده از یو‌اس‌بی، آن را به رایانه متصل کرده و به صورت بی‌سیم به کار بگیرید. استفاده از شبکه‌ی بی‌سیم به جای بلوتوث، اتفاق خوبی است و کمک می‌کند تا استفاده از این ایربادها در زمینه‌ی گیمینگ نیز امکان پذیر باشد.

هر دو مدل سیمی و بی‌سیم ایرباد لاجیتک Zone قرار است در فصل پاییز وارد بازار شوند اما هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارند. در صورت انتشار اخبار مرتبط، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*