قیمت گوشی Pixel 5a

قیمت گوشی Pixel 5a پیش از رونمایی رسمی آن فاش شد

منابع نزدیک به گوگل قیمت گوشی Pixel 5a را پیش از رونمایی آن فاش کردند. گوشی گوگل پیکسل ۵ ای از اینترنت ۵ جی و امکانات خوبی برخوردار است.

توجه زیادی به گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو شده که شاید هم درست باشد. گوگل مدت‌هاست که ادعا می‌کند بازار گوشی‌های اندرویدی نیازمند یک پرچمدار خالص اندرویدی است. اما شاید همه طرفدار طراحی یا قیمت بالای گوشی پیکسل ۶ (البته بر اساس شایعات) نباشند. گوگل برای این دسته از افراد یک گوشی میان‌رده به نام پیکسل 5a را طراحی کرده است که احتمالاً طی هفته‌های آینده معرفی شود. اکنون قیمت گوشی Pixel 5a فاش شده است.

حرف “a” بعد از عدد ۵ نشان می‌دهد که این یکی از گوشی‌های اقتصادی پیکسل است؛ اما لزوماً به معنای ضعیف بودن این گوشی نیست. چیپست اسنپدراگون 765G در قلب تپنده گوشی پیکسل ۵ ای تراشه جدیدی محسوب نمی‌شود؛ اما به اندازه کافی قدرتمند است که از پس وظایف روزمره کاربران برآید. به خصوص اینکه شبکه 5G را هم پوشش می‌دهد. ۶ گیگابایت رم، ظرفیت پیش‌فرض رم یک گوشی میان‌رده در این روزها است و می‌تواند همراه با نسخه خام اندروید، تجربه مالتی‌تسکینگ ایده‌آلی را ارائه کند.

قیمت گوشی Pixel 5a

جان پروسر (افشاگر دنیای دیجیتال) از سایت Front Page Tech می‌گوید منابع نزدیک به گوگل، قیمت گوشی Pixel 5a را فاش کرده‌اند. قیمت این گوشی حدود ۴۵۰ دلار خواهد بود که مشابه بسیاری از گوشی‌های میان‌رده 5G در بازار است. این گوشی حتی قابلیت‌هایی خواهد داشت که بسیاری از کاربران انتظار حضور آن‌ها در گوشی‌های پرچمدار را می‌کشند.

قیمت گوشی Pixel 5a

جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون یکی از آن‌ها است و شاید بزرگ‌ترین درخواست کاربران گوشی‌های امروزی باشد. یک باتری بزرگ ۴۶۵۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز در اینجا حضور دارد و یک نمایشگر ۹۰ هرتزی ۶.۴ اینچی می‌تواند امروزه جزو اصلی‌ترین ویژگی‌های گوشی‌ها در تمام سطوح است. البته گوگل برای کاهش هزینه‌ها به ناچار چشمش را روی برخی ویژگی‌ها مثل گواهی ضد آب IP67 و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم بسته است.

منابع جان پروسر همچنین ادعا می‌کنند این گوشی ۲۶ آگوست (۴ شهریور ماه) معرفی خواهد شد و به صورت محدود توسط گوگل در بازار عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*