گوشی آنر ایکس 20 5G با تراشه دایمنسیتی 900 در گیک بنچ ر‌ویت شد

اطلاعات گوشی آنر ایکس 20 5G در پایگاه داده گیگ بنچ مشاهده شد. Honor X20 5G به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 900 مجهز شده است و از ۸ گیگ رم بهره می‌برد.

اخیرا دستگاهی با شماره مدل NTN-AN20 در سایت بنچمارک گیک بنچ دیده شده است. ظاهرا این شماره مدل به گوشی آنر ایکس 20 5G تعلق دارد که قرار است در ۲۱ مرداد ماه در چین معرفی شود. طبق معمول می‌توانیم از اطلاعات منتشر شده در گیک بنچ به مشخصات کلیدی گوشی پی ببریم.

گوشی NTN-AN20 ماه گذشته نیز توانسته بود تاییدیه 3C چین را کسب کند. در تاییدیه مربوطه مشخص شد که با یک گوشی 5G طرف هستیم که احتمالا با شارژ سریع ۶۶ وات همراه خواهد بود. این دستگاه همچنین توانست تاییدیه تنا را نیز دریافت کند؛ اما دریافت این تاییدیه باعث لو رفتن هیچ یک از مشخصات یا تصاویر گوشی جدید آنر نشد.

گوشی آنر ایکس 20

تا اینکه این گوشی در پایگاه داده گیک بنچ ظاهر شود و متوجه شدیم به تراشه دایمنسیتی 900 در کنار ۸ گیگ رم مجهز شده است. این دستگاه همچنین از اندروید 11 بهره می‌برد. آنر ایکس 20 5G توانسته در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۷۰۹ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۲۰۷۹ را کسب کند.

مشخصات گوشی آنر ایکس 20 5G

با توجه به گزارش‌های منتشر شده پیشین، آنر X20 5G به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز مجهز شده و در حفره مرکزی نمایشگر نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

در بدنه پشتی دستگاه شاهد حضور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی هستیم. آنر از رابط کاربری Magic UI 4.0 در این دستگاه استفاده کرده است.

آنر ایکس 20 5G در سه کانفیگ ۶/۱۲۸ گیگ، ۸/۱۲۸ گیگ و ۸/۲۵۶ گیگ روانه بازار خواهد شد. این گوشی در سه رنگ آبی، مشکی و نقره‌ای تولید شده است و حدود ۳۰۹ دلار قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*