بیلبورد تبلیغاتی اسپیس ایکس

بیلبورد تبلیغاتی اسپیس ایکس در فضا به نمایش درخواهد آمد

ایلان ماسک با توجه به افزایش سفرهای تجاری قصد دارد بیلبورد تبلیغاتی اسپیس ایکس را در فضا به نمایش درآورد تا به صورت رسمی آغازگر تبلیغات فضایی باشد.

شرکت اسپیس ایکس قصد دارد برای نمایش لوگو و سایر محتواهای تبلیغاتی شرکت‌ها یک ماهواره بسیار بزرگ را به فضا بفرستد. این شرکت فضایی خصوصی برای انجام این پروژه با شرکت کانادایی ژئومتریک انرژی (Geometric Energy Corporation) همکاری خواهد کرد. این ماهواره روی یک موشک فالکون 9 به فضا ارسال خواهد شد؛ در واقع در این ماموریت پیش از این که موشک فالکون 9 به ماه برسد، پلتفرم تبلیغاتی نصب شده روی موشک رها شده و در مدار زمین قرار خواهد گرفت.

جزئیات ارسال بیلبورد تبلیغاتی اسپیس ایکس در فضا

بیلبورد تبلیغاتی اسپیس ایکس

ساموئل رید (Samuel Reid)، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت ژئومتریک انرژی در این خصوص عنوان کرد این ماهواره تبلیغاتی در سال 2022 در مدار زمین قرار خواهد گرفت و شرکت‌ها باید برای نمایش تبلیغات خود روی نمایشگر پیکسلی نصب شده روی این ماهواره توکن بخرند.

وی افزود شرکت‌ها برای سفارش تبلیغ به 5 توکن نیاز خواهند داشت؛ این 5 توکن شامل بتا و Rho برای درج آگهی، گاما و کاپا برای رنگ و روشنایی آن و XI برای تعیین مدت زمان نمایش تبلیغ است که شرکت‌ها می‌توانند این 5 توکن را با ارزهای دیجیتالی خریداری کنند.

در حال حاضر شرکت اسپیس ایکس و شرکت ژئومتریک انرژی میزان بزرگی این ماهواره تبلیغاتی، تعداد دفعاتی که تبلیغات پخش خواهد شد، میزان اثر زیست محیطی نور آن روی گیاهان و جانوران محلی و همچنین میزان انرژی مصرفی این ماهواره را اعلام نکرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*