کامپیوتر All-in-One هواوی

منتظر رونمایی از کامپیوتر All-in-One و پرینتر رومیزی هواوی باشید

هواوی که دستش از بازار موبایل کوتاه مانده، در تلاش است حضور پررنگ‌تری در بازار رایانه و لوازم جانبی داشته باشد. پس خود را برای ملاقات با کامپیوتر All-in-One و پرینتر رومیزی هواوی آماده کنید.

سال گذشته، هواوی از رایانه رومیزی میت استیشن B515 رونمایی کرد. این کمپانی چند مانیتور هم عرضه کرده که تازه‌ترین آن‌‌ها، میت ویو و میت ویو GT هستند. بر اساس یک افشاگری جدید، کامپیوتر همه کاره و پرینتر رومیزی هواوی نیز در ماه میلادی آینده (سپتامبر) از راه می‌رسند.

تصویر فاش شده از این کامپیوتر، شباهت ظاهری آن را با مانیتور MateView نشان می‌دهد. در اواخر سال 2020 هم از چنین دستگاهی شنیده بودیم؛ وقتی که یک پتنت به نام هواوی ثبت شد. ظاهرا حالا پس از 9 ماه، کمپانی چینی آماده‌ی معرفی رسمی آن است.

کامپیوتر و پرینتر رومیزی هواوی

اما نخستین پرینتر رومیزی هواوی هم در راه است. البته سال 2018، این کمپانی یک چاپگر پرتابل عکس را با فناوری پرینت بدون جوهر ZINK معرفی کرده بود. حالا با محصول جدید، هواوی نیز در کنار برندهایی مانند HP ، Canon و Epson جای می‌گیرد.

جانشینان سری نوا 8 را هم نباید فراموش کنیم. گفته می‌شود گوشی‌های سری نوا 9 در میانه ماه سپتامبر معرفی خواهند شد؛ هر چند که درباره 5G بودن آن‌ها ابهام وجود دارد.

این اواخر، در اثر محدودیت‌های ناشی از تحریم، هواوی بیشتر گوشی‌های هوشمند خود را با چیپست 4G روانه بازار کرده است. معدود مدل‌هایی هم که 5G بوده‌اند، با کمی تاخیر معرفی شدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*